niedziela, 10 maja 2015

#siedemszminekwsiedemdni; dzień piąty

Dzień piąty zabawy wymyślonej przez Gosię vel Esy Floresy Fantasmagorie.


zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do bloga Autorki tagu
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 


Znowu będzie Rimmel. Co ja poradzę, że lubię pomadki tej marki? Po propozycjach z serii Lasing Finish by Kate oraz Colour Rush dziś szminka z kolekcji Moisture Renew. Musiałam ją mieć w swoim zbiorku z jednego jedynego powodu - ma w nazwie imię mojej córeczki. Mowa o 360 As You Want Victoria. Jest to buraczkowa czerwień z domieszką fuksji:


Swoją drogą, jest to jedna z najtrudniejszych w obsłudze szminek, jakie posiadam. Jej obłędna pigmentacja w połączeniu z masełkowatością sztyftu wyklucza szybką aplikację. Oj nie - tutaj zdecydowanie potrzebne są konturówka i pędzelek. A że ja jestem niewprawiona w ich używaniu, widać niedociągnięcia. Oh well, I'm only human...

35 komentarzy:

  1. Piękny kolor i pięknie wygląda u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor piękny, kolejny raz ładnie wyglądasz :)
    ja do takich kolorów nie mogę się przekonać :) z jaskrawymi odcieniami nie mam problemu ale z takimi ciemnymi i mocnymi mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      przez długi czas unikałam "vampów" jak mogłam, ale pewnego dnia zapragnęłam i takich odcieni na swoich ustach :)

      Usuń
    2. U mnie im ciemniejsza pomadka tym usta wydają się mniejsze :( lubię mocne kolory ale z tych jasnych :)

      Usuń
  3. Do szminek z tej serii w ogóle potrzebna jest konturówka, bo rozlewają się poza wargi ):
    Ta ma bardzo ładny odcień (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za cynk!
      swoją drogą ani pomadki lasting finish ani colour rush tego nie robią, więc trochę jestem zdziwiona problematycznością tej serii ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to imię od zawsze mi się podobało. a jeśli skończę z kolejnymi trzema córeczkami, to będą w kolejności: Veronika, Vanessa i Violetta. uwielbiam dziewczyńskie imiona na W :)

      Usuń
  5. Świetnie zgrywa się z Twoją karnacją i typem urody! Buziole dla Viki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam coś takiego, że produkt przyciąga mnie ze względu na coś sentymentalnego w nazwie, kształcie lub grafice.
    A Ty - jak, podobasz się sobie w tej pomadce na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobam się w niej sobie i uważam, że mi pasuje, ale żeby ją nosić, muszę mieć na nią nastrój... w moich oczach to bardziej jesienno-zimowa pomadka niż na teraz :)

      Usuń
  7. oj tam oj tam, wygląda fajnie, jakbyś produkt wklepała palcem :)
    Imię Victoria i Vanessa bardzo mi się podobają, ostatnio spodobało mi się także Amina i Eufemia.
    Kinga teraz może chłopczyka? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym chłopczyka, ale co nam wyjdzie na to nie mam wyboru ;)
      w każdym razie póki co w ciąży nie jestem, żeby nie było :P

      Usuń
  8. Uwielbiam tę pomadkę :). Faktycznie jest strasznie maślana i trzeba się przyłożyć do aplikacji, ale efekt daje świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie przyciąga uwagę. Popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień, świetnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale odważny :) Tobie pasuje, ale gdybym nałożyła na siebie, to prawdopodobnie od razu leciałabym zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za jakiś czas też zaczniesz siebie lubić w takim wydaniu. na mnie to przyszło z czasem :)

      Usuń
    2. Być może tak będzie :)

      Usuń
  13. Bardzo Ci pasuje ten kolor. Ja osobiście gustuję bardziej w różach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wszystkich siedem szminek w tej ci najladniej najbardziej pasuje a ktora jest ulubiona na codzien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadna; lubię je wszystkie i nie jestem w stanie wskazać ulubionej :)

      Usuń
    2. Ja wciaz szukam tej jedynej....

      Usuń
    3. mam nadzieję, że znajdziesz :)
      ja nie szukam, bo w kwestii pomadek stawiam na różnorodność:)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...