wtorek, 12 maja 2015

#siedemszminekwsiedemdni; dzień siódmy

Dziś ostatni wpis w ramach tagu autorstwa Gosi vel Esy Floresy Fantasmagorie. Mam nadzieję, że przez ostatni tydzień bawiłyście się równie dobrze, jak ja. Starałam się, żeby było w miarę różnorodnie pod względem kolorów i wykończeń.

Mam nadzieję, że nie macie dość pomadkowych wpisów?

zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do bloga Autorki tagu
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 


Pomyślałam sobie, że zabawę zakończę prezentacją klasycznej, kobiecej czerwieni. Nie wiem czemu, aparat sugeruje na zdjęciach zbliżeń, że kolor rozkłada się na ustach nierównomiernie. Na żywo tego absolutnie nie ma. Moja małpka ma niestety jakiś problem z czerwieniami :/

Anyways, oto na ustach pomadka w kredce Maybelline Color Drama w odcieniu 520 Light It Up:


Ja zabawę niniejszym kończę, ale Was ponownie serdecznie zapraszam do wzięcia udziału :)

24 komentarze:

  1. Ta mi się podoba chyba najbardziej ze wszystkich siedmiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już siódmy dzień, ale zleciało!
    Jeśli chodzo o mnie i Twoje posty pomadkowe to jestem zachwycona i dopieszczona :)
    świetnie się orientujesz w których kolorach dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że czujesz się dopieszczona :)
      posiadam kilka kolorów, w ktorych nie wyglądam optymalnie, ale nabywając je nie wiedziałam, że tak będzie ;)

      Usuń
    2. ja czasami nie wiem, czy jakiś kolor mi pasuje, ale skoro podoba mi się kolor pomadki, to ją noszę :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście aparat zrobił małe prześwity, ale najważniejsze, że w rzeczywistości jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odcienie czerwieni zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, klasyczny kolor, w którym bardzo Ci do twarzy. Osobiście stawiam raczej na róże, ale chyba zdecyduje się na ten TAG :) Od poniedziałku. Jak na dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobasz mi się w takim odcieniu, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieświadomie sama wzięłam udział w tej akcji - no, może bardziej prywatnie ;) Ostatnio mam niesamowitą jazdę na kolory na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem... jakoś nie mogę się przekonać patrząc na tą pomadkę. Jej odcień nie do końca mi leży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny projekt i chętnie był dołączyła, ale... nie mam nawet siedmiu szminek :P I dobrze mi z tym!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...