niedziela, 24 maja 2015

Essie, Bond With Whomever

Lakier pochodzi z zestawu czterech miniaturek (5 ml każda) Essie z kolekcji Adison Ave-Hue, który dorwałam w Tk Maxx za 6,99 funtów.

Kolor: lilak
Wykończenie: krem
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: wąski, ale wygodny jak na miniaturkę
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Revlon)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: niestety zaczął odpryskiwać już drugiego dnia




This nail polish comes from a four-piece set from Madison Ave-Hue collection by Essie which I bought in Tk Maxx for Ł6.99.

Colour: lilac
Finish: cream
Consistency: just right
Brush: small and narrow but manageable
Opacity: a two-coater
Drying time: not tested (I used Revlon quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: only 2 days

25 komentarzy:

  1. kolor jest przepiękny!

    nie mam żadnego lkaieru Essie, są dość drogie a podejrzewam, że i tak by mi odpryskiwały już drugiego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba :)
      no to Ci zdradzę, że w Polsce można je czasem dorwać już za kilkanaście złotych, np w drogerii ekobieca :)

      Usuń
  2. widzę, że u Ciebie Essie też trzymają się bez rewelacji... na jakiej bazie je aplikujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie, czego akurat tam używam. obiecnie jest to odżywka z wibo

      Usuń
  3. fiołkowy, wiosenno-letni, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień, jeden z moich ulubionych. Szkoda, że tak szybko odpryskuje:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień jak najbardziej dla mnie, ale zwykle sięgam po niego jesienią :)

    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś miałam taki lakier Essence z limitki Blossom Inc czy coś takiego i tam był podobny odcień. w jasne fiolety ostatnio się nie bawię, ale mam jeden lakier Mavala, którego jeszcze nie używałam albo używałam, ale dawno.. spróbuję, chociaż ten mój jest bardziej rozbielony i.. muted? yyy.. aaaaaaaaa brak mi słów tak bardzo. nooo jaki on jest. nie taki jasny i intensywny. nie śpię od 4, bo robiłam obiady. teraz bym się tak przytuliła do Shiro, który leży obok, ale muszę wstać, bo na 9 do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię rozbielone przybrudzone fiolety :)
      ja nie śpię od 7.00 ale szłam spać o 1.30 :)

      Usuń
  8. ładny kolor ale trwałość pozostawia wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich paznokciach nic się nie chce trzymać :(

      Usuń
  9. Posiadam pełen wymiar i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładny kolor. Niestety lakiery Essie bardzo szybko u mnie odpryskują :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny odcień na wiosnę i lato <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery tej marki, trzymają się u mnie (na bazie + top coat) nawet 7 dni. A kolor jest po prostu boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak długo się nie trzymają, ale i tak je lubię :)

      Usuń
  13. Prześliczny odcień, szkoda, że tak krótko u Ciebie się trzyma na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w ogóle mało co się na paznokciach dobrze trzyma :/

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...