sobota, 9 maja 2015

#siedemszminekwsiedemdni; dzień czwarty

Kolejny wpis w ramach tagu wymyślonego przez Gosię vel Esy Floresy Fantasmagorie.


zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do bloga Autorki tagu
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 


Dziś pokażę Wam na ustach matowy rozbielony koral. Jest to pomadka w kredce do temperowania Maybelline Color Drama w odcieniu 420 In With Coral:


Nie mogę się zdecydować, czy się sobie podobam w tym odcieniu, czy nie. A Wy, jak uważacie? Pasuje do mnie czy nie?

27 komentarzy:

  1. Pasuje Ci ten odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! prześliczny kolor ...idę dziś do roska ..także ..jeśli będzie to będzie moja :) uwielbiam takie koralowce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna sprawa - nie wiem, czy te kredki są dostępne w Polsce.... mam nadzieję, że tak :)
      poza tym ostrzegam, że ten konkretny kolor jest niemal neonowy w taki rozbielony sposób.taki muted coral neon. jest ładny, ale usta widać z daleka - ostrzegam w razie jakbyś nie lubiła takiego efektu :)

      Usuń
    2. Ooo dobrze wiedać - niekoniecznie lubię się aż tak rzucać w oczy :))

      Usuń
    3. żałuję, że tego do końca nie widać na zdjęciach, ale mój aparat zżera ewentualną neonowość kolorów :/

      Usuń
  3. :) a ja wczoraj z tą kredka też na ustach chodziłam :) u mnie wychodzi troche bardziej różowa, tak mi sie wydaje.
    Ale jest to kolor podobający się ogólnie bo kilka osób mi powiedziało, że super i pytało co to jest :)

    Uważam że pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz nieco inny odcień cery, więc pewnie stąd ta różnica :)
      będę go częściej nosić i zobaczymy, czy u mnie też wygeneruje komplementy :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny odcień! Podoba mi się na Tobie, chociaż gdyby był odrobinę chłodniejszy to by wyglądał jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba właśnie tego mi brakuje - żeby był nieco chłodniejszy. pewnie stąd moje niezdecydowanie :)

      Usuń
  5. Super odcien, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ożywia twarz, bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem fajnie wyglądasz w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, że pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety! CUDO! Szczerze polecam Ci chodzić w niej jak najczęściej - ślicznie wyglądasz!
    Mało tego: uważam, że najkorzystniej wyglądasz właśnie przy łagodniejszych kolorach ust. W życiu nie spodziewałabym się, że masz takie wątpliwości, ale... no, w końcu postrzeganie rzeczywistości różni się w zależności od różnych warunków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu chodzi o temperaturę tego koloru. zazwyczaj lepiej czuję się w chłodniejszych odcieniach, ale ten koral też będę nosić :)

      Usuń
  10. Mam podobny odcień i ten sam dylemat. Nie jestem do niego do końca przekonana. Moja koleżanka twierdzi, że pasuje mi koral, ale sama nie czuję się w nim komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę jeszcze nosić i się do niego przekonywać. zobaczymy :)

      Usuń
  11. Ten kolorek podoba mi się chyba najmniej ze wszystkich wstawionych :) Mam wrażenie, że zamiast ożywiać Twoją buźkę (jak pozostałe), dodaje jej bladości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo naturalnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...