sobota, 16 maja 2015

Nails Inc for Marie Claire, Fiesta

Jak sama nazwa wskazuje, ten przepiękny lakier był dodatkiem do brytyjskiego wydania Marie Claire. W cenie gazety otrzymałam prawdziwe cudo, które sprawia, że nie mogę oderwać oczu od paznokci!

Pojemność: 10 ml
Kolor: hot pink
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny, raczej węższy niż szerszy
Krycie: dwuwarstwowiec, choć i jedna warstwa daje radę
Wysychanie: nie testowałam, użyłam Seche Vite
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: zaczął odpryskiwać na moich miękkich paznokciach dopiero czwartego dnia



This beautiful nail varnish was added to a British edition of Marie Claire magazine. Love it!

Volume: 10 ml
Colour: hot pink
Finish: cream
Consistency: just right
Brush: classic
Opacity: a two-coater although some people will be satisfied with one coat
Drying time: not tested (I used Seche Vite quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: it started chipping 4 days after application to my weak, soft nails

17 komentarzy:

  1. To chyba jeden z trwalszych lakierów jakie pokazałaś :) I kolor całkiem ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest na mnie trwały, co mnie zdziwiło, bo nie mogę tego samego powiedzieć o innych swoich nails incach....

      Usuń
  2. Piękny odcien, klasyczny i kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczny ładny kolor, a jeszcze jak trzyma 4 dni, to rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor. Klasyczne czerwienie to obok mięt chyba mój ulubiony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się ten kolor bardzo podoba :) nie mam takiej czerwieni u siebie jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moim telefonie wygląda na piękna czerwień :) jak wrócę do domu to sobie go zobaczę na laptopie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy czerwień czy róż, ważne, że świetnie się nosi ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...