środa, 6 maja 2015

#siedemszminekwsiedemdni; dzień pierwszy

Do Tagu zaprosiła mnie sama jego autorka, Gosia znana w blogosferze jako Esy Floresy Fantasmagorie. Dziękuję :)





zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do bloga Autorki tagu
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 


Pierwszego dnia zabawy pokażę soczysty kolor, w którym świetnie się czuję:


Jest to cudowna, lekko malinowa fuksja Bourjois Color Boost w odcieniu Fuchsia Libre. Dodam, że niedługo na blogu będzie o niej nieco szerzej.

Kto chce się z nami bawić? Zapraszam w imieniu swoim i Gosi :)

36 komentarzy:

  1. Fajny tag i piękny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag :D już go gdzieś widziałam i sobie obiecałam, że też zrobie ale się nie mogę zebrać :)

    kolor pomadki świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie i tak pojawia sie dużo pięknych pomadek, więc w pewnym stopniu taga realizujesz :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten tag. Podglądałam sporo dziewczyn na insta biorących w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam insta, cieszę się więc, że tag zostal przeniesiony na grunt blogowy :)

      Usuń
  4. Wspaniały kolor i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie mi się go nosi; dziękuję :)

      Usuń
    2. Tak mi narobiłaś ochoty tym kolorkiem, że dorzuciłam go po Twojej publikacji do koszyka na ezebra :) I tak właśnie składałam u nich zamówienie więc zrobiłam to "przy okazji", a mają naprawdę niedrogo różne mazidła, ceny nieporównywalnie niższe do Rossmanna :)

      Usuń
    3. mi się go naprawdę dobrze nosi i mam nadzieje, że będziesz równie zadowolona ;*

      Usuń
    4. Dziękuję :* Myślę, że też będę zadowolona :))

      Usuń
  5. Zdecydowanie Twój kolor <3
    Zabawa fajna, udany tag. Bawiłam się wyśmienicie na Instagramie, a moje podsumowanie było na blogu w całości. Za to czekam na kolejne odsłony z Twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego chętnie po niego sięgam :)
      ja nie mam IG i nie zamierzam zakładać, więc chętnie zrealizuję wersję blogową :)

      Usuń
    2. Przed IG długo się broniłam, ale okazuje się, że to świetna zabawa i nie tylko. Najfajniejszą częścią jest interakcja oraz jej dynamika.

      Usuń
    3. dlatego tyle osób kocha ig :)

      Usuń
  6. O! Ale fajny tag - z przyjemnością obejrzę wszystkie "szminki dnia" i poczytam, co i dlaczego. Gdyby szkliwo moich zębów było jaśniejsze (przynajmniej jedno zdjęcie "musi mieć widoczne zęby" co by nie wyjść na żyłę ;P), sama chętnie wzięłabym udział, tymczasem się nieco wstydzę.

    Podobnie jak Hexx, uważam że ten kolor wyjątkowo dobrze współgra z Twoim typem urody. Od pierwszego wejrzenia jestem fanką zdjęcia ust w lewym górnym rogu.

    PS. ...a tytuł taga przypomniał mi taki serial dla młodzieży z czasów, w których o szmince nawet nie myślałam - z kotem Rademenesem w jednej z głównych ról :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo do czytania nie będzie; idea jest taka, żeby szminkę zaprezentować na ustach :)
      e tam, jak nie chcesz pokazywać zębów, nie musisz. kto Ci każe ;)
      dziękuję za komentarz :* serialu nie kojarzę :)

      Usuń
    2. Nie kuś, bo się zgodzę, no!

      Możliwe, że możesz nie pamiętać, bo na Polonii leciał (wcześniej być może w "normalnej" TV, ale nie wiem, bo znam go tylko z Polonii właśnie), a zwał się "Siedem życzeń". Taka typowa rzeczywistość szkolna lat 80 :)

      Usuń
    3. zgódź się, zgódź się! jestem pewna, że czytelniczki Twojego bloga się ucieszą :)

      nie widziałam tego serialu

      Usuń
    4. NO jasne! 7 życzeń spełni się siedem życzeń ..Jak w tygodniu siedem dni Pomyśl dobrze czego chcesz Zanim powiesz...Siedem życzeń, życzeń twych .Jak mądrości siedem bram Czy potrafisz przez nie przejść//Będąc sobą.....
      uwielbiałam ten serial :D

      Usuń
    5. a ja pierwsze o nim słyszę :P

      Usuń
  7. Piękny kolor i bardzo ładnie wygląda na ustach :) Zastanowię się nad tym TAG'iem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny odcien, bardzo Ci pasuje :) Sledzilam tez ten tag na Insta z przyjemnoscia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę. ja będę z przyjemnością śledzić wersję blogową :)

      Usuń
  9. O ja! Przepięknie ten odcień współgra z Twoją karnacją ♥
    Sama genialnie się bawiłam przy tym tagu, też było u mnie na blogu podsumowanie całości :)
    czekam na kolejne szminy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      widziałam podsumowanie u Ciebie; westchnęłam po cichu do tej i owej pomadki ;)

      Usuń
  10. Ale ładnie ożywia Ci buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie Ci ten kolor pasuje! I jakie ponętne usta masz :)
    A ja nie mogę wziąć udziału w tej zabawie, bo nie mam chyba siedmiu szminek... a może mam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i dziękuję ;)
      trochę mnie korci, żeby w ramach zabawy pokazać szminkę, w której dla odmiany wyglądam okropnie

      heh, ja z kolei mogłabym realizować tag przez kilka tygodni :P

      Usuń
  12. Miałam kiedyś tę pomadkę, ale u mnie wyglądała sto razy bardziej "jadowicie"... Jakoś tak wyskakiwała mi z twarzy, co sprawiało że nie czułam się z nią najlepiej. Za to u Ciebie wygląda lepiej niż dobrze! :) Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem nieco zaskoczona, bo stawiałabym, że taki odcień również i Tobie pasuje... ale wiem, co masz na myśli

      Usuń
  13. Dziękuję Simplusiu, że się bawisz :) Twoja propozycja jest szalenie...Twoja ...pięknie koresponduje z Twoim typem urody :* duża buzia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bawię się przy tym setnie. dziękuję za wskazanie mnie palcem :*
      mam jeszcze w zanadrzu propozycje, w których sie sobie podobam. ciekawe, czy Dziewczyny podzielą moje zdanie :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...