poniedziałek, 11 maja 2015

#siedemszminekwsiedemdni; dzień szósty

Dziś przedostatnia propozycja w ramach zabawy wymyślonej przez Gosię.


zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do bloga Autorki tagu
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 



Żeby nie było, że ciągle pokazuję "odważne" kolory, dziś będzie pomadka, która nie wymaga nawet pomocy lusterka podczas aplikacji. Mowa o lekko koloryzowanym połączeniu dość transparentnej szminki z nawilżającym balsamem marki L'Oreal z serii Caresse w odcieniu 102 Mauve Cherie:


Jest nawilżenie, lekki połysk, leciutki kolor - naturalniej się nie da!

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, neutralny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nudziakowo :) na dni, kiedy nie ma się humoru na mocne usta :) choć mi się zdecydowanie bardziej podobasz w mocniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się sobie podobam i w takich, i w takich. zależy na co mam nastrój :)

      Usuń
  3. Śliczny kolor. Uwielbiam takie naturalne odcienie, idealne na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo naturalny efekt:) Choć lubię mocno napigmentowane pomadki, czasem sięgam po tego typu produkty, ponieważ całkiem nieźle nawilżają usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego są idealne na dni, kiedy nie ma czasu kontrolować makijażu ;)

      Usuń
  5. Świeżo i dziewczęco wyglądasz, fajny kolor na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...