czwartek, 7 maja 2015

#siedemszminekwsiedemdni; dzień drugi

Dzień drugi tagu autorstwa Gosi vel Esy Floresy Fantasmagorie.


zasady Tagu #siedemszminekwsiedemdni:

1. Pokazać siedem szminek w siedem dni :) 
2. Podlinkować do bloga Autorki tagu
3. Wstawić baner 
4. Zaprosić chętnych do zabawy 


Wczoraj było soczyście, dziś więc dla odmiany pokażę bardzo bezpieczny, dobry na co dzień różowy nude o matowym wykończeniu - Rimmel, Lasting Finish by Kate w odcieniu 101:
 
 
Niemal my lips but better :) Niezobowiązujący odcień, prawda?

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny odcień pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajne, stosunkowo duże usta - na takich to większość pomadek (a właściwie odcieni pomadek) leży dobrze. Ten kolor - wg kalibracji mojego monitora - zdaje się być wybitnie... naturalny :) i to mi się bardzo podoba. Do tego stopnia, że mimo iż gustuję w różach, to chciałabym się przykamuflować i nie nakładać barwników zbyt oczywistych; ten wydaje się idealny dla takich preferencji.
    ...a skoro wydaje się idealny, omacam go wzrokiem w którejś z drogerii, rozważam kupno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, są takie odcienie, w których wyglądam tragicznie... rozważam publikację zdjęcia takiej jednej pomadki w ramach zabawy. ale jeszcze nie wiem, czy to zrobię.

      pomadka Rimmela jak dla mnie jest całkiem przyjemna. jest jeszcze promo w Rossmannie? jeśli tak, tym bardziej warto zerknąć w tę stronę :) na mnie ta sztuka wygląda meganaturalnie, bo jest bardzo zbliżona do naturalnego koloru moich ust i zgrywa się z moją karnacją. na dziewczynach o ciemniejszym odcieniu cery mogłaby dawać efekt topielicy, tak mi się wydaje. dlatego najlepiej właśnie obejrzeć ją na żywo przed zakupem, tak jak planujesz.

      miłego dnia kochana :)

      Usuń
  3. łady kolor, na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki przepiękny, nudziakowy odcień. Kocham takie naturalne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny, ale mi czegoś w nim brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana! mam nadzieje,ze mi pomozesz.Jaką masz szminke na zdj profilowym po lewej stronie bloga? zalezy mi na odpowiedzi. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to szminka/róż w kremie Milly z paletki The Balm Balm Jovi Rockstar Palette: http://simplyawoman86.blogspot.co.uk/2014/11/the-balm-balm-jovi-rockstar-palette.html

      Usuń
  8. Takie neutralne odcienie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny! bardzo Ci pasuje :)
    nigdy jej nie miałam, ale miałam nastepne numerki - 102, 103 itd
    wtedy 101 wydawała mi się za blada, a obecnie używam jasnych nudziaków i mi się na mnie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś używałam tylko nudziaków, a teraz coraz chętniej sięgam po kolor :)

      Usuń
  10. Bardzo naturalny, bezpieczny kolor - sprawia, że wyglądasz promiennie i dziewczęco :) Lubię tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest idealny na dni, kiedy nie chce kombinować się z makijażem :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak piszesz - na dni bez kombinacji makijażowych :) Podoba mi się :)

      Usuń
    3. cieszę się. mi też się podoba :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...