piątek, 13 lipca 2012

Flormar, nail enamel, 431

This nail varnish has been purchased in Poland. The brand was born in Italy.

***

Ten niesamowity lakier to urodzinowy prezent od Kataliny :* Powiem jedno: lakier-ideał. Jest idealny pod każdym względem: pędzelek, konsystencja, jakość są świetne. I ten kolor!
  • Dostępność: sklepy i wyspy Flormar; sklep internetowy
  • Cena: 8,10 zł
  • Pojemność: 11 ml
  • Kolor: mamy tu bazę w kolorze morskiego granatu z turkusowymi glassfleckowymi drobinkami- prawdziwe cudeńko; moje zdjęcia nawet w połowie nie oddają uroku tego lakieru!
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: klasyczny; ani za wąski, ani za szeroki; prosto ścięty, giętki i elastyczny - bardzo wygodny
  • Krycie: dwuwarstwowiec
  • Wysychanie: szybkie
  • Zmywanie: bez problemów - zmywa się jak kremy; lakier nie barwi wszystkiego naokoło przy zmywaniu
  • Trwałość: megazaskoczenie: na moich paznokciach lakiery trzymają się raczej krótko; ten ciemny lakier o wykończeniu glassflecked (lakiery o tym wykończeniu mają tendencję do szybkiego wycierania się na końcówkach) wyglądał idealnie przez 5 dni, a w tym czasie miałam dużo pracy w barze i zmyłam tonę szkła
Love, love, love! Kocham tego gagatka i kocham lakiery Flormar :)



52 komentarze:

  1. No dobra, wpisuję ten kolor na listę, choć przypomina mi mój essence z limitowanki, chyba go wezmę dla porównania do stoiska flomaru i przemyślę temat na miejscu. Te refleksy o których piszesz mnie kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś śliczny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina uraczyła mnie trzema ślicznymi lakierami :)

      Usuń
  3. kolor co prawda zupełnie nie mój, ale jakbym znalazłam taki efekt np. w śliwce byłabym wniebowzięta ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może Domi podpowie, czy Flormar ma taki odcień :)

      Usuń
    2. Domi - do tablicy, ja również chętnie usłyszę :)

      Usuń
    3. No właśnie, śliwka ewentualnie krwista czerwień :)

      Usuń
    4. czerwień też może być, byle mocno nasycona ;)

      Usuń
    5. a ja wolę jednak ten morski granat :)

      Usuń
  4. bardzo ładny... taki głębinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ten kolor ! <333 ahh, ależ mi ślinka leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że się Tobie spodoba :)

      Usuń
  6. mrr :)
    no właśnie tak to jest. teraz ja też chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekny kolor! widzę, że lakiery Flormar robią ostatnio furorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i się nie dziwię. mają ogromny wybór kolorów, a są lepszej jakości niż np. lakiery Inglota :)

      ja flormarki uwielbiam :)

      Usuń
  8. Nie moja tonacja ale śliczny jest :)
    Mam słabość do lakierów z Flormaru :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! jeszcze się na żadnym nie przejechałam :)

      Usuń
  9. cudny :) ale pewnie fioletowa wersja by jeszcze bardziej podbiła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Dziewczyny wyżej pisały, że też wolałyby fiolet :)

      ja zostanę przy moim granacie <3

      Usuń
  10. eh śliczny szkoda, ze moje łapki nie lubią niebieskości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może po prostu musisz znaleźć swoją tonację?

      Usuń
  11. ale mocny kolor! ładny, ale dla mnie za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawilas mnie... mam ich stoisko w atenach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny efekt, szkoda, że u mnie ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam takiego trwałego odcienia, miałam 2, żaden nie trzymał się dłużej niż dzień. Kusicielka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś niezbyt mi się podoba... Niebieskości rzadko kiedy mnie urzekają...

    OdpowiedzUsuń
  16. YAY ^____^ Ale to ciekawe bo sama nie mam ani jednego lakieru z Flormaru. A w sumie nie mam kłopotów z dostępem, więc chyba sama coś sobie kupię ;) I oczywiście jeśli miałabyś ochotę na jakiś inny odcień, to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. te lakiery są świetne, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach, jak tylko wpadnę do Flormau... jadę niedługo do Zakopca a tam jest sklep i siedziba jeśli dobrze kojarzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłego wypoczynku i polowania na kosmetyczne wspaniałości!

      Usuń
  19. bardzo ładny lakier, idealny na wieczór ;)

    www.zjemciklapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...