czwartek, 16 lutego 2012

Alterra, Haarkur, granatapfel & aloe vera - maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes

I bought this product in Poland. Therefore, I wrote a review only in Polish. However, if you have any questions or would like me to translate this review for you, drop me a line. I will be delighted to help :)

************************************************************** 

Uwielbiam produkty do włosów Alterry. Wyjątkowo służą moim kłaczkom. Nie inaczej jest z tą maską. W tym miejscu muszę zaznaczyć jednak, że nie mam zniszczonych włosów. Wręcz przeciwnie. Nie zaszkodziło mi to jednak w wypróbowaniu tego cudeńka :)

Produkt zakupiłam w Rossmannie za około 9 zł/150 ml. Maska zamknięta jest w bardzo miękkiej plastikowej tubie z zatrzaskiwaną klapką. Produkt jest bardzo gęsty, ale łatwo rozprowadza się na włosach i z nich nie spływa. Pachnie słodko, owocowo - dla mojego nosa przyjemnie.

Według producenta maska nawilża i pielęgnuje włosy. Niestety nie powiem Wam, czy poradzi sobie z nawilżeniem włosów suchych i zniszczonych. Na moje dość zdrowe włosy działa wyśmienicie - pozostawia je miękkie i lśniące bez obciążania (trzymam ją na włosach kilka minut). Maska ułatwia również ich rozczesywanie. Ja jestem zachwycona :)

Skład produktu jest świetny. Próżno szukać w nim silikonów, parabenów, czy parafiny. Maska nie zawiera również żadnych syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących oraz substancji pochodzenia zwierzęcego. Na liście widnieją takie dobroci jak gliceryna, olej sojowy, olej z nasion granatu, masło shea, olej z krokosza barwierskiego, olej rycynowy, wyciągi z granatu, aloesu i akacji, pantenol, witaminy E i C, olej z nasion słonecznika oraz olejki eteryczne. 

Ja ze swojej strony serdecznie polecam. Znacie tą maskę. Lubicie?


47 komentarzy:

  1. Mam tą maskę na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie używam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dosyć popularna i dosyć dobrze oceniana. Spróbuję, gdy wyczyszczę zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. rozpocznę ją za kilka chwil, bo mam ją w zapasach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać, jak się będzie sprawować na Twoich cudnych włosach :)

      Usuń
  5. Użyłam jej na razie dwa razy - pięknie pachnie i jak na razie zrobiła na mnie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się na nią zapewne skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam masek z Alterry ale olejki lubię więc pewnie i po maskę wkrótce sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie Alterra na razie nie zachwyciła, ale może przyjrzę się maskom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak każda marka, Alterra ma swoje hity i bubelki ;)

      Usuń
  9. Muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Użyłam dopiero ze 3 razy i na razie jestem bardzo zadowolona, ale chyba odżywka z tej serii jeszcze lepiej działa na moje włosy :) w ogóle pierwszy raz się spotkałam z taką konsystencją maski, odżywka też mnie zdziwiła bo właśnie bardziej maseczkowa jest jak na mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie maska i odżywki Alterry przynoszą porównywalne efekty, ale mam dość zdrowe włosy, więc może nie mają pola do popisu :)

      Usuń
  11. na pewno ją kupię dla samego aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje wlosy pomimo wszystko kochaja sylikony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie silikony obciążają... tak więc dla każdego coś dobrego ;) masz duży wybór na rynku :)

      Usuń
  13. Również używam tej maski i bardzo ją lubię. Używam jej zwykle jako odżywki, trzymając ją na włosach ok.5min. Uwielbiam jej zapach. W ogóle ta linia zapachowa odpowiada mi w Alterrze najbardziej, zresztą jakościowo również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się całkiem podobają zapachy kosmetyków Alterry :)

      Usuń
  14. Kupiłam ale nadal siedzi w szafce i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo widzę,że coś wskoczy na moją zakazaną listę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam plan, że jak zużyję nieco rzeczy z zapasów to sprawię sobie kilka produktów z Alterry. Ta maska widnieje na mojej liście :) A oprócz niej odżywki do włosów, olejek, krem tonujący, krem do rąk i mleczko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem do rąk i mleczko do ciała też będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  17. Właśnie mam zamiar ją sobie kupić, bo stawiam teraz na jak najlepszy skład w kosmetykach do włosów i chcę skończyć z kosmetykami z silikonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam, używam, lubię :D kocham jej zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię jej zapach, ale to za działanie ją uwielbiam :)

      Usuń
  19. przyglądałam się jej ostatnio teraz zapewnę kupię :)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobno świetna jest, ale jeszcze nie próbowałam ;) ciekawi mnie jej zapach...?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam produkty do włosów Alterra, sa rewelacyjne! :d A ta maseczkę mam i uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaaaardzo chciałabym ją wypróbować, szkoda, że u mnie jest niedostępna :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę w marcu w Polsce, mogę Ci podesłać, jeśli chcesz :)

      Usuń
  23. Musze ja obejrzec przy najblizszej okazji. Mam juz tak dluga liste, ze...chyba paczka pojdzie kurierem bo jak na zlosc teraz doceniam to, co mialam wczesniej pod nosem a srednio mnie interesowalo....

    Brakuje mi systematycznosci przy tego typu maskach ale sama seria Granatu z Alterry bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, mam tak samo! Teraz za to bardzo doceniam kosmetyki dostępne w Polsce

      Usuń
    2. Simply, a myslalam ze moze jakas dziwna sie zrobilam;) Jednak jak to sie mowi, ze...docenisz jak stracisz?;)
      Widze, ze tutaj nie brakuje perelek ale trzeba sie naszukac i naszperac....Zawsze cos za cos;)

      Usuń
    3. w UK trzeba się dużo naszukać :(

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...