poniedziałek, 20 lutego 2017

Shiseido, Lacquer Rouge, RD 529

Jest w moim życiu taka Dobra Dusza, dzięki której poznaję produkty do ust z tzw wyższej półki, bo sama sobie, póki co, takich nie kupuję. Mowa o kochanej Hexxanie, która kilka miesięcy temu podarowała mi m. in. miniaturę lakieru do ust Shiseido w odcieniu RD 529.

Opakowanie to standardowa dla błyszczyków tubka z gąbkowym aplikatorem. Produkt jest bezzapachowy. Jak na lakier do ust przystało, ma bardzo dobrą pigmentację, a wykończenie błyszczące. Nosi się bardzo komfortowo; daje uczucie nawilżenia ust. Poza tym nałożony w odpowiedniej ilości nie ma tendencji do wylewania się poza kontur ust i odbijania na zębach.

włosy z wakacji, jakby ktoś miał wątpliwości

RD 529 to cudny buraczek z fioletowymi podtonami. Czuję się w nim świetnie. Jedyny zarzut, jaki mam w stosunku do mazidła, to jego nietrwałość. Bez jedzenia i picia znika z ust średnio po 2,5, czasem 3 godzinach. Natomiast jedzenie i picie masakruje makijaż ust.

Z przyjemnością sięgam po tego malucha.

29 komentarzy:

  1. Super Ci w tym kolorze, a jakie włosy ogniste! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos dla mnie! Choc ostatnio raczej siegam bo delikatne pomadki, ale ten kolor...to mojego lakieru by super pasowal...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku, że produkt o takim błysku i formule nie rozlewa się poza kontur ust :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie pomadki do ust Shiseido, obie intensywne i baaardzo fajne, lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor, ale wyglądasz w nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Specyficzny odcień, pasuje Ci!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor totalnie nie moj haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, nosiłabym ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny buraczek. Lubię tak głębokie kolory szminek

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny odcień, zimowy ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wiesz, nie przepadam za takimi kolorami, ale na Tobie zawsze wyglądają fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te lakiery do ust i cieszę się, że mogłam zapoznać Cię z jednym z przedstawicieli :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...