czwartek, 23 lutego 2017

Inglot, Breathable Nail Enamel, 411

Lakier w przepięknym (uwielbiam takie kolory), uniwersalnym odcieniu podarowała mi Hexxana. Dziękuję :*

Dostępność: wyspy i sklepy Inglota; sklep internetowy
Cena: szokująco wysoka (wyższa od lakierów Essie) - 40-42 zł
Pojemność: 11 ml
Kolor: przybrudzony, lekko jagodowy róż ze złotym shimmerem, który na paznokciach widać tylko w ostrym świetle
Konsystencja: gęstawa
Pędzelek: wąski i bardzo giętki; nie przepadam za nim
Krycie: w zasadzie  może to być jednowarstwowiec (ja z przyzwyczajenia nałożyłam dwie warstwy)
Wysychanie: szybkie (z wysuszaczem Sally Hansen)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: tak jak lakiery z Inglotowej kolekcji podstawowej i ten lakier niestety zaczął na mnie odpryskiwać drugiego dnia po aplikacji.

Kolor <3


This beautiful nail polish was a Christmas gift from a good friend.

Availability: Inglot online store
Price: £13.00
Volume: 11 ml
Colour: dusty purple-ish pink with gold shimmer that's visible on the nails only under strong lights
Brush: narrow and very flexible; not my favourite
Coverage: it can be a one-coater but I used two coats
Drying time: not tested (I used Sally Hansen's Insta-Dri top coat)
Removing: no problems
Durability: only two days on my soft nails

37 komentarzy:

  1. Widzę, że Inglot szaleje z cenami (dawno mnie przy żadnej jego wyspie nie było) i powiem szczerze, że chyba ciut ich poniosło. Tym bardziej, skoro na drugi dzień już odpryskuje.
    Ale kolor widać, że 'Twój'. :)
    Ściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich paznokciach odpryskuje na drugi dzień, a na twardych i mocnych pazurkach mojej przyjaciółki lakiery Inglota trzymają się tydzień.... zatem tego, nie ma reguły ;) a mi nie przeszkadza częste malowanie paznokci. relaksuje mnie ta czynność :P

      Usuń
  2. Cena szalona! Szkoda, że nie adekwatna do jakości. Szcze to bym się trochę zdenerwowała, bo po tak drogim lakierze oczekuje się czegoś więcej. Dlatego wole hybrydy - cena jest podobna, a nawet w tym wypadku niższa np u neonail, a nie ma opcji że odpryśnie o ile dobrze położymy.
    Ale mimo wszystko kolor bardzo ładny i Twoje paznokcie fajnie w nim wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie hybrydy, z różnych przyczyn, nie wchodzą w rachubę :) ale fakt, sama bym tego lakieru za takie pieniądze nie kupiła, choć cieszę się, że dostałam taki ładny odcień ;)

      Usuń
  3. mi się podoba kolor :) Ale cena jest absurdalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dawno nie robiłam zakupów w inglocie. Ostatni raz jak byłam to ich laksy kosztowały 20+ zł. Nieładnie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje się, że lakiery z "normalnej" kolekcji są tańsze niż seria "oddychająca"

      Usuń
    2. Oj, to ja nawet nie wiedziałam że są jakieś serie u nich:P No ale jak mówiłam, daawno mnie tam nie było:D

      Usuń
    3. lakiery oddychające wprowadzili, jak jeszcze byłam na studiach, a to dekadę temu ;)

      Usuń
  5. Nie przepadam za tą serią, ale już klasyczna sprawdza się u mnie spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego lakieru . Kolor jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor super! Ale nie mam cierpliwości do lakierów, które tak szybko odpryskują (a u mnie to większość), więc pozostają mi hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei bym nie wytrzymała z jednym lakierem na paznokciach przez tydzień czy dwa :P

      Usuń
  8. Jaki cudny kolor! Ja mam z tej serii dwa lakiery matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny kolor! Ja mam z tej serii dwa lakiery matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny :) szkoda że taki nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, że kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny! Ale fakt, że jak na taki lakier cena jest bardzo wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby wolę czerwienie, ale ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor faktycznie świetny. Niby róż, ale taki nieoczywisty, przybrudzony, i nawet tego shimmeru nie widać, dla mnie to zaleta. Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny kolorek.. lubię takie nieoczywiste :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że tak słabo się u Ciebie trzyma :( Mam jeden kolor z tej serii, który uwielbiam i trwałość zaskakuje mnie za każdym razem. Miałam nawet kupić dla siebie ten sam odcień, ale powstrzymałam się :D po czym zaszalałam z Nailberyy LOL seria L'Oxygene odcień bardzoooo zbliżony ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś inglotową limonkę, właśnie z takim bardzo subtelnym shimmerem, który ujawniał się w buteleczce albo przy bardzo intensywnym świetle. Niezwykle trwały i wracam do niego myślami z pewnym sentymentem.
    Zainteresowałaś mnie tym powyższym, przy najbliższej okazji muszę go obadać.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...