sobota, 18 lutego 2017

Warto poznać: Living Source, Pomegranate Deep Cleansing Mask

Maskę dostałam w prezencie od Hexxany. Prezencie niezwykle trafionym, bo kocham glinki i lubię gotowce (o ile są skuteczne), które pozwalają mi zaoszczędzić nieco czasu podczas pielęgnacji.

Kosmetyk oparty jest o glinkę białą. Ma postać bardzo gęstej, białej pasty, więc zapakowanie kosmetyku do (szklanego) słoiczka było dobrym pomysłem - raczej nie dałoby się go wycisnąć z tubki. Maska jest delikatnie perfumowana. 45 gramów produktu wystarczyło mi na około 10 użyć.

Dużą zaletą maski jest to, że nie zasycha na twarzy, jak to glinki mają w zwyczaju, odpadała mi zatem konieczność zraszania twarzy mgiełką/wodą termalną, co było bardzo wygodne.


Jeśli zaś o działanie chodzi, kosmetyk spełnia wszystkie obietnice producenta: oczyszcza skórę, absorbuje sebum, ściąga pory i sprawia, że skóra jest promienna, a jej koloryt wyrównany. Po zmyciu skóra nie jest wysuszona ani ściągnięta. 

Z maski korzystałam z największą przyjemnością i nie miałam do niej absolutnie żadnym zastrzeżeń. Bardzo przyjemny produkt.

26 komentarzy:

  1. Aż nie ma się do czego przyczepić, wszystko jak należy od a do z :) Super, że maska sprawdziła się tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to. maseczka była lepsza niż niejedna na szybko przeze mnie ukręcona samoróbka :)

      Usuń
  2. Taka maska to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczki z glinką robią mojej tłustej cerze bardzo dobrze:D A jeśli jeszcze są gotowe to już w ogóle super. Zaciekawił mnie ten kosmetyk, ale chyba będzie ciężko kupić go w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robiłam rozeznania pod względem dostępności w Polsce...

      Usuń
  4. Aż dziwne: wszystko działa, pokrywa się z obietnicami, robi co powinno... Generalnie tak właśnie powinno być ze wszystkim, a okazuje się, że jak już coś tak właśnie robi, to jest to zaskakujące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważ jednak, że producent bardzo mądrze nie naobiecywał cudów wianków :)

      Usuń
  5. Zainteresowałaś mnie tym produktem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Glinki tylko jako gotowce! Kusisz mnie znowu! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z produktem nigdy nie mialam doczynienia ale bardzo lubie gotowe maseczki z glinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również :) ale skład też jest dla mnie ważny :)

      Usuń
  9. Markę widzę po raz pierwszy, ale muszę przyznać, że mocno mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne opakowanie, uwielbiam szklane opakowania kosmetyków, a i sam produkt wydaje się być interesujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako oferma, której wszystko leci z rąk, trochę się boję szklanych opakowań, ale na szczęście tego udało mi się nie upuścić ;)

      Usuń
  11. Cieszę się, że prezent okazał się trafiony i wygenerował duże zadowolenie. To lubię! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna maska :) Skórę można pielęgnować również od środka przez zdrową dietę oraz zdrową wodę :) Mamy zdrową wodę z filtra redox fitaqua, wodę która pomaga organizmowi zwalczyć negatywny wpływ wolnych rodników czyli przedłuża młodość skóry oraz organizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się pić dużo wody i jeść dużo warzyw :)

      co do filtra - szczerze mówiąc nie wierzę w takie bajery :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...