niedziela, 1 czerwca 2014

Golden Rose, Holiday Nail Color, 87

Prezentowany dziś lakier dostałam od Kasi :*


Dostępność: prawdopodobnie sklepy i wyspy marki; sklep internetowy

Cena: 12,90 zł

Pojemność: 11 ml

Kolor: przybrudzony, fioletowawy róż

Wykończenie: teksturowe; według producenta matowe z efektem cukrowej posypki; w tym konkretnym kolorze nie ma drobinek brokatu

Konsystencja: gęstawa

Pędzelek: szeroki; mi się z nim dobrze pracuje, ale mam szeroką płytkę paznokcia

Krycie: dwuwarstwowiec

Wysychanie: bardzo szybkie, jak na matowe lakiery przystało

Zmywanie: całkowicie bezproblemowe

Trwałość: niestety już drugiego dnia widać u mnie mocno starte końcówki

Inne: powierzchnia paznokcia jest chropowata w dotyku




32 komentarze:

  1. Tak szybko się ściera? :( Szkoda, myślałam, że będzie trwalszy - mam taki blady róż z tej serii i jeszcze jeden lekko pomarańczowaty i one trzymają się całkiem przyzwoicie. Może to ta matowa formuła coś tam psuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam go dwa razy pod rząd i za każdym razem drugiego dnia miałam wytarte końcówki. no ale nie zapominajmy, że moje końcówki narażone są na szybkie ścieranie przez częste zmienianie pieluszek dziecku itp ;)

      Usuń
  2. Ładny kolor ale niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. za to szybko schnie, więc w razie potrzeby można po prostu pomalować paznokcie jeszcze raz ;)

      Usuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba, ale na tym koniec ;) jak na teksturowe wykończenie prezentuje się wyjątkowo marnie. GR słabo się postarało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przypomina mi to tekstury od barry m :)

      Usuń
  5. Lubię matowe wykończenia ale niestety tak jak napisałaś końcówki bardzo szybko się zcierają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to takie lakiery błyskawicznie schną ;)

      Usuń
  6. ladny kolor! przypomina mi fakture lakieru Barry M, tez taka "betonowa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam takie skojarzenia, kiedy pierwszy raz nałożyłam ten lakier na paznokcie ;)

      Usuń
  7. Robi wrażenie taka chropowata struktura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię matowe piaski, wyglądają zawsze jak tynk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie przepadam za matowymi piaskami czuję sie jakbym sobie otynkowała paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę mało piasku, ale tak to kolor naprawdę ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, ale to wykończenie już nie bardzo mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie zgadzam się z poprzedniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciężka sprawa z tymi piaskami. mam jeden w domu i jeszcze nie zdarzyło mi się go użyć właśnie przez chropowatą teksturę – to mi się jakoś nie klei z przewijaniem Tomka i innymi czynnościami okołodzieciowymi i domowymi. da się żyć z tym lakierem w miarę normalnie? odcień ma śliczny i wykończenie na paznokciu też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się żyć normalnie. piaski są w dotyku bardzo podobne do brokatów, może to da Ci punkt odniesienia? są chropowate w dotyku, ale mi nie przeszkadzają w wykonywaniu żadnych czynności, a już w zmianie pieluch najmniej :)

      Usuń
  14. Ja nie mam narazie ani jednego piaskowca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle ich teraz na rynku, że łatwo to zmienić ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...