niedziela, 1 czerwca 2014

Golden Rose, Holiday Nail Color, 87

Prezentowany dziś lakier dostałam od Kasi :*


Dostępność: prawdopodobnie sklepy i wyspy marki; sklep internetowy

Cena: 12,90 zł

Pojemność: 11 ml

Kolor: przybrudzony, fioletowawy róż

Wykończenie: teksturowe; według producenta matowe z efektem cukrowej posypki; w tym konkretnym kolorze nie ma drobinek brokatu

Konsystencja: gęstawa

Pędzelek: szeroki; mi się z nim dobrze pracuje, ale mam szeroką płytkę paznokcia

Krycie: dwuwarstwowiec

Wysychanie: bardzo szybkie, jak na matowe lakiery przystało

Zmywanie: całkowicie bezproblemowe

Trwałość: niestety już drugiego dnia widać u mnie mocno starte końcówki

Inne: powierzchnia paznokcia jest chropowata w dotyku




27 komentarzy:

  1. Tak szybko się ściera? :( Szkoda, myślałam, że będzie trwalszy - mam taki blady róż z tej serii i jeszcze jeden lekko pomarańczowaty i one trzymają się całkiem przyzwoicie. Może to ta matowa formuła coś tam psuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam go dwa razy pod rząd i za każdym razem drugiego dnia miałam wytarte końcówki. no ale nie zapominajmy, że moje końcówki narażone są na szybkie ścieranie przez częste zmienianie pieluszek dziecku itp ;)

      Usuń
  2. Ładny kolor ale niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. za to szybko schnie, więc w razie potrzeby można po prostu pomalować paznokcie jeszcze raz ;)

      Usuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba, ale na tym koniec ;) jak na teksturowe wykończenie prezentuje się wyjątkowo marnie. GR słabo się postarało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię matowe wykończenia ale niestety tak jak napisałaś końcówki bardzo szybko się zcierają

    OdpowiedzUsuń
  6. ladny kolor! przypomina mi fakture lakieru Barry M, tez taka "betonowa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam takie skojarzenia, kiedy pierwszy raz nałożyłam ten lakier na paznokcie ;)

      Usuń
  7. Robi wrażenie taka chropowata struktura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię matowe piaski, wyglądają zawsze jak tynk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie przepadam za matowymi piaskami czuję sie jakbym sobie otynkowała paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę mało piasku, ale tak to kolor naprawdę ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, ale to wykończenie już nie bardzo mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie zgadzam się z poprzedniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciężka sprawa z tymi piaskami. mam jeden w domu i jeszcze nie zdarzyło mi się go użyć właśnie przez chropowatą teksturę – to mi się jakoś nie klei z przewijaniem Tomka i innymi czynnościami okołodzieciowymi i domowymi. da się żyć z tym lakierem w miarę normalnie? odcień ma śliczny i wykończenie na paznokciu też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się żyć normalnie. piaski są w dotyku bardzo podobne do brokatów, może to da Ci punkt odniesienia? są chropowate w dotyku, ale mi nie przeszkadzają w wykonywaniu żadnych czynności, a już w zmianie pieluch najmniej :)

      Usuń
  14. Ja nie mam narazie ani jednego piaskowca :/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...