piątek, 20 czerwca 2014

Letni, połyskujący makijaż z Color Infallible 004 Forever Pink

Kiedy byłam w Polsce poprzednim razem, na początku maja, Rossmann wyprzedawał za pół ceny cienie L'Oreal Color Infallible. Nie wiem, czy oznacza to, iż znikną one z rynku (dziś widziałam je w wyprzedażowym koszyku w Naturze). Mam nadzieję, że nie, bo mój egzemplarz jest świetny! Skusiłam się na jedną sztukę w pięknym różowo-złotym kolorze (004 Forever Pink).


To prasowany pigment, więc może się troszkę osypywać przy aplikacji. Poza tym jest miodzio: zadowalająca pigmentacja; piękny, duochromowy kolor; trwałość na bazie do demakijażu - naprawdę nie mam czego się czepiać. Jedyne, co mi się nie podoba, nie w cieniu, a w linii, to wybór kolorów. Oprócz Hourglass Beige nic innego z asortymentu w Rossmannie nie pasowałoby do mnie (khaki, zielenie, szarości, granaty to kolory, w których nie wyglądam korzystnie).

Forever Pink idealnie nadaje się do letniego, połyskującego makijażu. W zasadzie potrzebujemy tylko czegoś do podkreślenia załamania i narysowania kreski. Ja w swojej propozycji podkreśliłam również zewnętrzny kącik i wyszło coś takiego:


Cień L'Oreala oczywiście na ruchomej powiece :) Towarzyszą mu cienie z paletki Garden of Eden Sleeka, brązowa kredka Maybelline i cielak Rimmela na linii wodnej. Na rzęsach maskara Lancome Dolls Eyes. Na ustach Manhattan soft mat lip cream w odcieniu 56k.

49 komentarzy:

  1. kupiłam ten kolor na wyprzedaży w Naturze jakiś czas temu, dzisiaj miałam go na powiekach ;) kolor świetny, świeży, delikatny, naprawdę się cieszę, że go mam :) ale chyba go nie wycofują - cały czas go widzę w regularnych cenach w różnych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny kolor :) Żałuję, że kompletnie nie zwróciłam uwagi na te cienie w czasie promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda, ciekawie. Choć u mnie, podobnie jak u Ciebie, przy otwartych oczach mało który makijaż jest widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie szkodzi. ja dużo spuszczam wzrok w ciągu dnia,a wtedy wszystko ładnie widać :)

      Usuń
  4. Śliczny kolor :) muszę się przyjrzeć tym cieniom przy kolejnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pigment jest cudny, piękne połączenie różu i złota, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię go na równi z innymi kolorami. W swojej ofercie mają jeszcze przyjemny odcień brązu z odrobiną różu. Nazywa się Tender Caramel i sądzę, że będzie Ci świetnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rossmannie na pewno nie było tego odcienia, ale zapamiętam. dzięki za cynk :)

      Usuń
  7. Kolor idealny dla Ciebie - podkreśla wszystko co powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są wspaniałe, chętnie dokupię kolejne kolory (obecnie mam 5) :) pewnie na allegro dalej będą.

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę mieć i ten odcień z infallible :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie kupić jakiś cień z tej kolekcji, ale nie koniecznie róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuzą mnie te cienie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprost uwielbiam takie kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo promiennie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też skusiłam się na ten cień, bo jest naprawdę uroczy i można nim ekspresowo wykonać dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę odwiedzić drogerię i skorzystać z wyprzedaży:) Te cienie cieszą się dobrą sławą. Blogerki chwalą je za jakość. Do twarzy Ci różu ze złotymi tonami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaki ladny! bardzo bardzo lubie takie "zlote roze" zarowno na powiekach i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie cienie w wiekszosci przypadków bardziej podobają mi się w opakowaniu niż na oku. Ale ten kolor na pewno Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, efekt na oku bardzo ciężko sfotografować niestety :(

      Usuń
  18. W większości rossmannów na ich miejscu stoi kartonik z napisem, że już wkrótce pojawi się coś nowego (czy coś w ten deseń). Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie myślałam, że robią miejsce w szafie na coś innego :/
      dziękuję :*

      Usuń
  19. Kosmetyk faktycznie urzeka, ale to, co zwróciło moją uwagę w tym poście najbardziej, to zdjęcia Twojej buzi - wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie połyskuje a odcień pasuje do każdej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyślałam o tym, ale faktycznie powinien dobrze wyglądać przy każdej tęczówce :)

      Usuń
  21. Sliczny jest ten kolor, tez bym go chciala dorwac. I ostatnio nawet myslalam, ze go dorwalam, ale okazuje sie, ze to inny odcien rozu ze zlotem 036 Naughty Strawberry. Tez ladny, ale nie tak jak Twoj.
    Ale i tak najlepsze jest to, ze mam go z Poundlanda, wiec rozejrzyj sie w swojej okolicy. L'oreal chyba wycofuje tylko niektore odcienie, bo nadal widze je w szafach. A w tym moim funciaku oprocz tego rozu byly jeszcze matowe odcienie z tej serii - bez, turkus, szarosc.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale połyskujący kolor! Bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...