czwartek, 12 czerwca 2014

Rimmel, 60 seconds, 703 White Hot Love

Mój pierwszy biały lakier!
Dostępność: kupiłam go w drogerii Superdrug

Cena: 3,69 funtów

Pojemność: 8 ml

Kolor: biel

Wykończenie: w buteleczce widać srebrny shimmer, ale na paznokciach lakier jest kremowy

Konsystencja: gęstawa

Pędzelek: płaski, szeroki, ścięty na półokrągło - ja lubię :)

Krycie: lakier bardzo smuży, więc do satysfakcjonującego efektu potrzebowałam trzech warstw

Wysychanie: nie sprawdzałam, użyłam wysuszacza (Revlon)

Zmywanie: bez problemów

Trwałość: 3 dni





My first white nail polish ever :)
Availability: Superdrug, Boots

Price: Ł6.69

Volume: 8 ml

Colour: white

Finish: there is some silver shimmer in the bottle but on the nails the varnish has a cream finish

Consistency: on the thick side

Brush: flat, broad

Coverage: because the polish is quite smudgy, I had to apply 3 coats to get an even coverage

Drying time: not tested (I used Revlon fast drying top coat)

Removing: no problems

Durability: 3 days

56 komentarzy:

  1. Jest piękny! Niedawno kupiłam swój pierwszy biały lakier, ale jeszcze się nie przekonałam, żeby go użyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoj nosilam juz 2 razy.zwraca na siebie uwage :)

      Usuń
  2. Kupiłam swój pierwszy biały lakier ponad rok temu. Dziś wieczorem go znalazłam, bo miałam chęć użyć i widzę, że zaszły w nim dziwne zmiany... Pomalowałam paznokcie innym (prawie białym niebieskim o beznadziejnym kryciu ;/) Ale ten biały spróbuję jednak przetestować, bo mam chęć na ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szał jest na te lakiery chyba i ja muszę jakiś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. białe lakiery są trudne, nawet fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jeszcze nigdy nie miałam białego lakieru na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam białe paznokcie, ostatnio praktycznie cały czas takie noszę, ale moim hitem jest Blanc od Essie, bezproblemowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanc i fiji sa na mojej rozleglej essie wish-list :)

      Usuń
  7. Ostatnio strasznie mnie korci na biały lakier a ten bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe paznokcie ostatnio zrobiły się bardzo popularne, ja jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój biały lakier właśnie niedawno się zepsuł (warstwa tłuszczowa się oddzieliła), więc chyba już nic z niego nie będzie. miałam go używać jako podkładu do innych, półtransparentnych emalii, ale coś nie wyszło. chyba dziwnie bym się czuła w takim korektorowym białym na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jesli bialy lakier ma ladny polysk,nie wyglada jak korektor :)

      Usuń
    2. oh, kochana, przecież korektory też bywały z połyskiem! pamiętam jak dziś ;)

      Usuń
    3. huh, faktycznie. zupełnie zapomniałam, ale były takie z połyskiem :)

      Usuń
  10. Biały taki ładny! I brokat na nim też ładnie byłby wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że te lakiery będą miały lepszą jakość, ja się raczej nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jestem zawiedziona brakiem shimmeru, który widać w buteleczce. Dostałam od firmy trzy kolory w tym też właśnie White Hot Love i nie potrafię go oswoić. Czuję się jak sierota podczas malowania, smużenie jest okropne :( Ładnie go pokazałaś, ja się poddałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy pomalowałam nim paznokcie po raz pierwszy, nie udało mi się zrobić dobrych fotek. za drugim podejściem dopiero coś zdziałałam. zgadzam się, że lakier jest bardzo trudny we współpracy... cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :)

      Usuń
    2. Mnie podobnie jak Hexx ten lakier rozczarował brakiem shimmeru. Myślałam, że będzie przez to taki inny od typowej bieli:)

      Usuń
    3. w sumie ciekawe, że go nie widać :)

      Usuń
    4. Zdjęcia super i na dodatek sam lakier wygląda pięknie. Naprawdę żałuję, że nie potrafię się nim obsłużyć, że tak powiem.... I faktycznie ciekawe, w buteleczce shimmer widać bardzo dobrze, a na paznokciach zanika. Dostałam od firmy kolejne kolory i choć 613 Midnight Rendezvous rehabilituje serię, to wiem że sama nie kupiłabym nic więcej z tej edycji. Za to ponownie wróciłam do Sun Downer, bardzo lubię ten kolor na stopach. Bonusem jest bardzo dobra trwałość.

      Usuń
    5. u mnie czasem ten lakier wygląda fajnie, a czasem nie jestem w stanie zapanować nad smużeniem :(
      do fioletu mnie nie ciągnie, nie noszę tego koloru często na paznokciach :]

      Usuń
  13. Ja biały lakier uznaję tylko we francuskim mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam rozbieżne uczucia co do białego lakieru ;)
    Raz jestem na tak, raz na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z białych to sięgałam tylko po perły (wieki temu) i takie pół-transparentne. Pełne kremówki w tym kolorze są już nie dla mnie ;) Ale U Ciebie wygląda to całkiem ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Lubię białe lakiery nosić latem na stopach i dłoniach, tworzą fajny kontrast z opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go mam, ale jeszcze nie wyprobowalam:). Uwielbiam białe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe lakiery - nawet jeśli człowiek założy wór parciany - zawsze będą dawały wrażenie zadbania, punktowały w stronę estetyki wyglądu. Muszę się kiedyś odważyć założyć swoje białe porcięta - co by mi biała glazura na pazurze dobrze komponowała się ze strojem - ale boję się, bo mam "szczęście" łapać zabrudzenia, takie typu nie-wiadomo-skąd. Dlatego właśnie cały czas odkładam stosowanie białego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby tak myśleć, to człowiek przez całe życie nie założyłby białych portek... :P

      Usuń
    2. ja się nie przejmuję, że się wybrudzę. portki to portki, rzecz nabyta :)

      Usuń
  19. Myślałam, że może się okazać tańszym zamiennikiem Essie Blanc, który uwielbiam, ale jednak jego odcień nie jest taki czysty i kremowy, do tego jeśli smuży, to rezygnuję z oszczędzania. Blanc jest lakierem, którym można malować paznokcie po ciemku (jasne, jasne), a i tak będzie lakier równie nałożony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś tam blanc wpadnie w takim razie w moje łapy :]

      Usuń
    2. Polecam, bo wiadomo, że jasne, pastelowe lakiery, bywają problemowe, a Blanc jest genialny :)

      Usuń
  20. Mam 4 lakiery z tej serii i te pastele są dramatyczne pod względem aplikacji. Mam też ciemniejszy fiolet i on jest już ciut lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam małe stadko lakierów z serii 60 seconds i praktycznie co jeden, to zupełnie inne właściwości :/

      Usuń
    2. mam to samo zdanie co zoila, Rita Ora to najgorsza seria Rimmela!! ;/

      Usuń
  21. Ja się na żaden z tej serii nie zdecyduje, tyle się naczytałam o nich, że odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny :) Podobają mi się białe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swoich paznokci w bieli sobie raczej nie wyobrażam.
    Na Twoich ten kolor podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...