poniedziałek, 19 maja 2014

Miss Sporty, Clubbing Colours, 346

  • Dostępność: lakier kupiłam w drogerii Superdrug
  • Cena: 1,99 funtów
  • Pojemność: 7 ml
  • Kolor: ciekawa, niebieskawa zieleń z drobnym shimmerem; niestety mój aparat znowu miał problem z wiernym oddaniem koloru - lakier na zdjęciach jest zbyt niebieski...
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: szeroki, płaski, ścięty na półokrągło - wygodny
  • Krycie:  dwuwarstwowiec
  • Wysychanie: nie sprawdzałam, użyłam wysuszacza (Poshe)
  • Zmywanie: schodzi bez problemów, ale trochę farbuje skórki
  • Trwałość: trzeciego dnia nadawał się do zmycia (mocno starte końcówki)


  • Availability: I bought it in Superdrug
  • Price: Ł1.99
  • Volume: 7 ml
  • Colour: very interesting blue-ish green with fine shimmer; unfortunately, my camera failed to capture the exact shade - the varnish is too blue in the pictures
  • Consistency: just right
  • Brush: broad, comfortable
  • Coverage: a two-coater
  • Drying time: not tested (I used Poshe fast drying top coat)
  • Removing: no problems but it dyes cuticles green
  • Durability: 3 days

41 komentarzy:

  1. ładny kolor, super na lato, widzę go na swoich paznokciach u stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny turkus. Jeszcze drink z palemka i lato w pelni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :)
    Podoba mi się, że umiesz pomalować paznokcie tak aż po same skórki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kolorek, taki trochę morski

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozjechała się tylko jedna linijka i to po angielsku także jest postęp w punktowaniu ;)
    Na zdjęciach kolorek fajny ale mówisz, że jest bardziej zielony..ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, czasem tak wygodnie mi sie punktuje.zupełnie nie wiem, czemu tekst się wtedy rozjeżdża :(((

      Usuń
    2. Simpluniu nie przejmuj się - jest czytelnie - może to zresztą tylko u mnie ;) nic to naprawdę :*

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie morskie kolory, do opalonej skóry - bomba :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie latem takie kolory prezentują się najładniej :)

      Usuń
  8. Całkiem fajny kolorek - kojarzy mi się egzotycznie. Sama co prawda takich nie noszę, ale na innych rękach chętnie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei nie noszę na paznokciach pomarańczu, ale na innych dłoniach czasem mi się podoba :)

      Usuń
  9. Szkoda, że w rzeczywistości jest mniej niebieski, w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że mój aparat nie potrafi oddać w 100% jego koloru...

      Usuń
  10. Faktycznie dość kiepsko prezentuje się ten odcień na zdjęciach, ale mam nr 320 też Miss Sporty Clubbing Colours i jestem bardzo zadowolona, mocny chabrowy niebieski, dwie warstwy wystarczają i nie zauważyłam,by rozlewał się po skórkach. Może popróbuj inne kolory z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam tego chaberka :) posiadam kilka tych lakierów, lubię je :)

      Usuń
  11. no lubię takie, nic nie poradzę :) w ogóle moim zdaniem Clubbing Colours to całkiem udana seria w niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielam Twoje zdanie :)

      Usuń
    2. też tak uważam, nie warto przepłacać za jakieś np. essie, moda modą, kolory się nudzą, a można mieć miss sporty w ciekawych, trendy kolorach, dobrej jakości i przystępnej cenie. czego więcej chcieć?

      Usuń
    3. cóż, lakiery Essie też lubię :P

      Usuń
  12. Takie kolory kojarzą mi się z latem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor śliczny, ale dla mnie najlepsze są Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kolory zwykle są trudne do uchwycenia na zdjęciach:/

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio bardzo mi sie taki kolor podoba :) i to dziwne, bo u mnie na paznokciach zazwyczaj nuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja latem bardzo przepadam za tego typu odcieniami :]

      Usuń
  16. no proszę, a myślałam, że będziesz na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobny tylko z Golden Rose :) Bardzo przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale nie zgadzam się na reklamowanie swoich blogów w komentarzach

      Usuń
  19. Zawsze kasujesz komentarze z konstruktywna krytyka, pozostawiajac te slodzace? Pozdrawiam I 'delete'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie kasuję komentarzy z konstruktywną krytyką. komentarz powyżej takowej nie zawierał. zawierał reklamę - na to się nie zgadzam

      Usuń
  20. Bardzo przyjemny kolor, idealny na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...