poniedziałek, 5 maja 2014

Oddam - Bourjois, Healthy Mix correcting concealer oraz Smoky Eyes 01 grisdandy

Dziś opowiem o dwóch kosmetykach, których jakości niewiele mogę zarzucić, ale które niestety nie pasują mi kolorystycznie... Szkoda, wielka szkoda.

Korektor Healthy Mix kupiłam we wrześniu z myślą o skórze pod oczami. Chciałam coś lekko kryjącego i o nawilżającej formule. 


 HM właśnie taki jest: ma lekkie krycie (dużych cieni nie schowa), nie wysusza skóry pod oczami, a dobrze wklepany nie zbiera się w załamaniach. Moim zdaniem na wypryski się nie nadaje - trzeba by nałożyć dużo warstw aby przykryć niespodziankę. Nawet nie chciało mi się próbować. I wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że korektor mocno wpada w żółć. Tylko spójrzcie, jak wygląda w porównaniu z innymi korektorami, które posiadam:


A ponieważ ja mam chłodny odcień cery, korektor jest dla mnie zdecydowanie za żółty. Nie wiem, czy poniższe zdjęcie to oddaje. Na żywo widzę, że 51 Light Radiance zupełnie do mnie nie pasuje:




Drugi produkt, o którym chcę napomknąć, to paletka cieni wypiekanych, którą dostałam w grudniu w prezencie do zakupów.


Cienie są dobrze napigmentowane, nie osypują się nadmiernie, ładnie przenoszą się z pędzla na powiekę, dobrze się rozcierają, a na bazie trzymają się na miejscu przez długie godziny... Do ich jakości nie mam zastrzeżeń. Mój jedyny problem to znowu kolor(y). Ja w szarościach wyglądam po prostu brzydko. Przytłaczają moją tęczówkę i sprawiają, że wyglądam na chorą.


ta mina mówi wszystko...


W związku z powyższym chętnie oddam te dobre jakościowo kosmetyki, żeby się u mnie nie kurzyły niekochane. Zapraszam publiczne obserwatorki bloga, którym nie przeszkadza, że kosmetyki są kilkakrotnie użyte, do zgłaszania w komentarzu chęci przejęcia ode mnie tej dwójki. Jeśli chętnych będzie więcej niż jedna osoba, w ruch pójdzie maszyna losująca. Zgłoszenia przyjmuję do piątku 9 maja, do godziny 20.00.

28 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przetestuję te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To również nie moje kolory :(
    Zostałaś u mnie oTAGowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam szarości na powiekach :), a na korektor czaiłam sie już od dawna, więc chętnie przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chętnie przygarnę te kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor chętnie bym przygarnęła bo jest na mojej liście zakupowej, której nie zdążyłam zrealizować na rossmannowskiej promocji, ale szarości to również nie moja bajka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład też oddaj, bo kolor nie ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddaję dobre jakościowo kosmetyki, które nie pasują mi kolorystycznie. podkład, który oksyduje, czyli pomarańczowieje na twarzy, nie jest moim zdaniem kosmetykiem dobrym jakościowo i co najwyżej może trafić do kosza

      Usuń
  7. tez jestem chetna na korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a cienie? chcę oddać oba kosmetyki bez rozdrabniania się ;)

      Usuń
  8. No to i ja się zgłaszam bo właśnie miałam kupić ten korektor a u mnie nie ma szafy Bourjois:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, mi żółte odcienie korektorów/podkładów bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor faktycznie jest za żółty, zdjęcie wyłapało ten efekt. Ja się nie zgłoszę, bo przypuszczam że dla mnie też odcień byłby nie trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor powinien być dobry dla cer o ciepłej tonacji ;)

      Usuń
  11. Dla mnie ten korektor byłby ok, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chętnie je przygarnę ♥ bardzo podpasował mi ten korektor a z cieniami styczności nie miałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygarnęłabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  15. JA również jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chetnie przygarne te cudeńka:)
    Pozdrawiam kochana i licze na szczescie:)
    maria.mlynarczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, z chęcią przygarnę kosmetyki, ten korektor to zdecydowanie mój kolor! Mogę pokryć koszt przesyłki do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przyjmę :) Ale jak z wysyłką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w Polsce, z wysyłką nie będzie problemów :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. też bym go lubiła, gdyby kolor do mnie pasował ;)

      Usuń
  20. ja z wielką chęcią je przygarnę :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...