sobota, 17 maja 2014

HexxBOX British Edition with 1001 Pasji and ULA-LA-BEAUTY: urban spa, Cellulite Massager Mitt

Zgodnie z obowiązującym mnie regulaminem brytyjskiej edycji HexxBOXA recenzja jest w języku angielskim. Na ewentualne pytania chętnie odpowiem w komentarzach.
***

Today I am finally going to write about the third product I received last December by courtesy of Asia and ULA-LA-BEAUTY.


How about that cellulite, hm? Seems like I have been fighting with it for, like, most of my life and, usually, it gets the better of me. Why? Well, it is extremely hard to get rid of cellulite; you need a lot of persistence, patience and, of course, some help. Now, usually those anti-cellulite body lotoions and creams don't help much in my case. I am well aware that they have to be paired with healthy diet and exercise. But what if I do not have much time to exercise? Why, it is a good idea to try a cellulite massager like the one from urban spa (available for 8.99 pounds here):




The mitt is made from a clear silicone. It is very easy to use - you just slip it on your hand. Also, the product is dead easy to clean; you just have to wash it in soapy water, rinse and hang to dry.

The mitt has two sides. You start your massage with the nubby one. There is virtually no pain but, to be honest, it doesn't feel like this side does much. Now, the other side is much more hardcore! The spikes are quite sharp and the massage can be painful. I was careful not to overdo this as I have some spider veins on my legs and I didn't want more (and, as far as I can see, I succeeded).

beginning / after 4 weeks / after 6 weeks

I have used the mitt on my thighs, butt, and belly every single day over 6 weeks. During that time I didn't exercise in the strict sense but I went out with my baby daughter, pushing her around in her pushchair for 1-2 hours a day. I would like to say that I also cut down the sweets but, well, that would be a lie... Nevertheless, as you can see there are some visible results (which I had to wait for patiently; you are not likely to see any difference for the first week or two). Within those 6 weeks I didn't get rid of cellulite but it  reduced considerably. The skin on my thighs and butt got firmer and looks better. Unfortunately, the same doesn't go for my post-natal belly; there isn't much difference there. Well, I didn't think that a massager mitt would help me with excess skin there anyway... All in all, I like the results and I definitely intend to keep using the product. Beware though - if you stop using the mitt, your skin will gradually go back to the original state.


Now, I cannot not mention the fact that my Polish readers can find an identical equivalent of this product in Rossmann (for around 15-20 PLN):



PS. The sharp side of the mitt is PERFECT for deep washing your make-up brushes, especially the dense ones. Try and be amazed :)


18 komentarzy:

  1. Przekonałaś mnie, wracam do masowania się wypustkami. Odkąd łażę 10 km dziennie z lwami moje nogi wyglądają zdecydowanie lepiej. Ważę chyba tyle samo, ale widzę różnicę.. co by się stało gdybym odstawiła nutellę, piła więcej wody i się masowała? Ojacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masowanie wypustkami jest skuteczniejsze od wcierania kosmetyków. sprawdzone :) oczywiście dużo chodzenia nie szkodzi ;)

      Usuń
  2. Ja mam właśnie tę rękawicę z Rossmanna i głównie stosuję ją do mycia pędzli. Jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rossmannową stosuję do mycia pędzli, a rękawicą urban spa się masuję :]

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam takich rękawic, a teraz jak patrzę to dochodzę do wniosku że takie coś może się okazać lepsze od niejednego peelingu! Chyba się do niej przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem nie jest to alternatywa dla peelingu. peeling ma ścierać martwy naskórek, a rękawica ma rozbijać i masować newralgiczne rejony ;)

      Usuń
  4. Ja właśnie taka rękawicę chciałam sobie kupić do mycia pędzli, ale zawsze zapominam ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, warto. mycie pędzli jest łatwiejsze i skuteczniejsze :)

      Usuń
  5. Mam tą rosmanowską wersję rzuconą w kąt...dobrze, że mi przypomniałaś ...efekty wow :)) W.O.W ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. your English is perfect my dear :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you!
      zasługa studiów (anglistyka, a jakże) :]

      Usuń
  7. Ciekawy ten masażer, ale pewnie i tak by u mnie nie szedł zbyt często w ruch. Szansę mają u mnie jedynie takie rolki, które często są aplikatorami żeli antycellulitowych. Oczywiście dobre są dużą pomocą, ale prawda jest taka, że na mój cellulit najlepiej działają ćwiczenia, efekty są najlepsze i najszybsze. Na szczęście mimo nadprogramowych kilogramów, nieprzyjaciel w tej postaci, nie jest u mnie bardzo widoczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, że ćwiczenia są najlepsze. cóż, teraz niestety nie mam na nie czasu. w ciągu dnia zajmuję się córeczką, a kiedy wieczorem zaśnie, wykonuję pewne domowe obowiązki i znajduję chwilę oddechu. nie ma jak wcisnąć tam porządnej sesji ćwiczeń...

      ja z kolei jestem normalnej postury, a po ciąży nawet schudłam, ale cellu jest niestety u mnie widoczny :(

      Usuń
    2. Też się czasem zastanawiam, jak niektóre dziewczyny mają czas na ćwiczenia przy tak małych dzieciach, może po prostu mają więcej rodziny na miejscu do pomocy? A z cellu to ponoć tak jest, że wcale nie zależy od wagi i nawet niektóre top modelki go mają, to zdecydowanie pocieszające :)

      Usuń
    3. myślę, że rodzina bardzo pomaga. a my z J. sami sobie musimy poradzić, a On bardzo dużo pracuje, więc to jestem z Małą praktycznie prawie cały czas :)

      zdecydowanie :]

      Usuń
    4. Doskonale to rozumiem, jak my się zdecydujemy na powiększenie rodziny, to niestety jesteśmy w takiej sytuacji, że nie mamy tu żadnej rodziny i nasi rodzice jeszcze pracują, więc nikt na dłużej do nas też nie zawita, ale jakoś trzeba sobie radzić :)

      Usuń
    5. ja w ogóle od początku liczyłam się z taką sytuacją :) wiedziałam, że jeśli wyjadę za granicę, nie będzie możliwości ściągnięcia tu rodziców, żeby pomogli przy dziecku. i sama sobie bardzo dobrze radzę, naprawdę. tyle że się nie ma zbyt wiele czasu dla siebie, to wszystko. ale da się to ogarnąć :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...