sobota, 10 maja 2014

Miss Sporty, Clubbing Colours, 324

  • Dostępność: lakier kupiłam w drogerii Superdrug
  • Cena: 1,99 funtów
  • Pojemność: 7 ml
  • Kolor: piękny turkus o kremowym wykończeniu; niestety mój aparat nie uchwycił wiernie koloru - na zdjęciach lakier jest zbyt niebieski, w rzeczywistości ma w sobie również zielone tony...
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: szeroki, płaski, ścięty na półokrągło - wygodny
  • Krycie:  dwuwarstwowiec
  • Wysychanie: nie sprawdzałam, użyłam wysuszacza (Poshe)
  • Zmywanie: lakier schodzi bez problemów, ale farbuje skórki i opuszki palców...
  • Trwałość: trzeciego dnia miałam wyraźnie starte końcówki



  • Availability: I bought it in Superdrug
  • Price: Ł1.99
  • Volume: 7 ml
  • Colour: pretty turquoise, cream finish; unfortuantely, my camera did not capture the exact shade of this varnish - it's more green than in the pictures
  • Consistency: just right
  • Brush: broad, comfortable
  • Coverage: a two-coater
  • Drying time: not tested (I used Poshe fast drying top coat)
  • Removing: no problems but it dyed my cuticles blue
  • Durability: 3 days

32 komentarze:

  1. Bardzo ładny niebieski kolor, podobny do Butterfly Single 415 z Verony, a z tej serii mam cytrynowy 453 - pędzelek o takiej budowie jest dla mnie niewygodny. Szkoda, że lakier nie jest trwalszy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, a jeśli w rzeczywistości ma więcej zielonych tonów to jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny :) na zdjęciach zawsze wychodzą mocniej niebieskie tony, też mam z tym problem :(

    skórki wołają pić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje skórki wiecznie wołają pić, a nic na nie nie działa. dłonie też mam mega suche, taka uroda :(

      Usuń
  4. Optymistyczny kolor :) Taki morski smerfik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle przy niebieskich lakierach jestem żywo zainteresowana i podoba mi się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie polecam ten lakier, bo jest naprawdę ładny :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za niebieskimi paznokciami. Oprócz baby blue z Essie, w którym ostatnio jestem zakochana, niebieskich nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam ładnego turkusowego odcienia, wszystkie wykorzystałam ;) chyba czas coś dokupić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny! Bardzo lubię lakiery MS :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor, taki troszkę Kłapouszkowy:) miałam kiedyś podobny z H&M, ale niestety już

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za lakierami tej marki, ale kolorek całkiem sympatyczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery z Miss Sporty dawno sobie darowałam, ale kolor jest przyjemny, przyciąga moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co lubię te pękate buteleczki :)

      Usuń
    2. One mają coś w sobie :))) Ile razy jestem w drogerii, to zawsze idę obejrzeć same kolory :D To mi wystarcza i zarazem przywołuje w głowie obraz, że każdy zakup źle się kończył...

      Usuń
    3. ja mam chyba 7 sztuk i powiem Ci, że jestem z nich zadowolona. żaden z tych lakierów mi nie podpadł :)

      Usuń
  12. super kolorek, podobny do essiaka, który ostatnio pokazywałam i za chiny nie mogłam oddać odcienia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że aparaty nie radzą sobie z wszystkimi kolorami :(

      Usuń
  13. Blagam, przestan pokazywac paznokcie tak masakrycznie pomalowane lakierem po skorkach. Jestes blogerka urodowa, miej troche smaku. Zainwestuj w pedzelek, mocz w acetonie I wycieraj.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...