sobota, 20 lipca 2013

Bell, Fashion colour nail enamel, 304

  • Dostępność: swój egzemplarz nabyłam w Naturze
  • Cena: ok. 10 zł
  • Pojemność: 11 g
  • Kolor: rozbielony wrzosowy fiolet z bardzo drobnym, ale doskonale widocznym na paznokciach shimmerem
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: klasyczny
  • Krycie: do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw
  • Wysychanie: nie sprawdzałam, użyłam wysuszacza (Essie GtG)
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: trzeciego dnia miałam widocznie starte końcówki, ale nie było odprysków
Przyjemniaczek :)



61 komentarzy:

  1. przyjemny, delikatny odcień wrzosu, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje Ci do odcienia skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi odcieniami, wole zywsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny lakier, delikatny i dziewczęcy ;)szkoda tylko, że potrzebuje aż 3 warstw!
    zapraszam do mnie, jestem nowa http://www.maniamaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to aż tak nie przeszkadza. lubię malować paznokcie, a wysuszacz bardzo skraca czas schnięcia ;)

      Usuń
  5. Mają długą wytrzymałość i szybciutko schną, a kolorki można wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobny odcień z P2.
    Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko, ten shimmerek kompletnie mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, jakość też fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek..zwykle fioletki mnie odstraszają ale ten wygląda ciekawie bo delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fioletki odstraszają? przecież potrafią ładnie wyglądać na paznokciach :)

      Usuń
  10. To jest właśnie kolor z gatunku tych, które lubię u kogoś a niekoniecznie u siebieL(

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, jeszcze nie miałam lakierów z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor, z Bell jeszcze nie miałam żadnego lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie w zimniejszy dzień bardziej by mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor śliczny;_) tylko szkoda że do pełnego krycia potrzeba aż 3 warstw. Zauważyłam że im więcej mam warstw lakieru na paznokciach, obojętnie jakiego, to tym krócej się trzyma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u siebie nie zauważyłam takiej zależności :)

      Usuń
  15. trochę dużo tych warstw ale kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemny kolor, ładnie współgra z Twoją karnacją.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle przyjemny odcień, który nadaje się zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny odcień! Mam podobny w ulubieńcach, tylko bez shimmeru (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek sliczny ale szkoda, ze az 3 warstwy trzeba nalozyc, nie jestem do tego wystarczajaco cierpliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przyjemnieczaek, to jak najbardziej trafne określenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze takiego koloru nie widziałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go wypatrzyłam na jakimś blogu, zapragnęłam i kupiłam :]

      Usuń
  22. fajny kolorek, mam tez podobny ;) i bardzo go lubie, chociaz bardziej wiosna i jesienia, w lecie kruluje u mnie roz ;) lub koral

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie różne kolory królują. zależy na co mam nastrój :)

      Usuń
  23. Miałam i oddałam. Niestety nie pasował do mojej sinawej skóry - a bardzo mi się podobał :(
    Ściskam mocno i ciepło, choć tylko wirtualnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, szkoda.
      no ale ja też nie trzymam się kurczowo lakierów, które nie pasują do mojej karnacji...

      odściskuję :)

      Usuń
  24. Jagodowy koktajl ♥ Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urokliwy kolor. Bardzo lubię fiolety, Ty chyba także w nich gustujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, lubię fiolety. ale jeszcze bardziej lubię korale, róże i lakiery nude i taupe :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...