czwartek, 12 stycznia 2012

MAC Blue Brown make-up

Dzisiaj wyszło w Blackpool słońce. Pierwszy raz od długiego czasu. Słońce zainspirowało mnie do zmalowania makijażu, który mogłabym tu opublikować :) Główną rolę odgrywa w nim Macowy pigment Blue Brown, którego odsypkę dostałam jakiś czas temu od naszej Kleopatre :* Pigment jest po prostu boski :) Na ustach szminka z Avonu, którą przysłała mi Lady In Purplee :*


Today Blackpool was visited by THE SUN. I haven't seen it for a long, long time. The sun inspired me to post a make-up :) It's based on the Mac Blue Brown eyeshadow, a sample of which was a gift from Kleopatre :* This loose eyeshadow is simply gorgeous :) On my lips you can see the Avon lipstick I got from Lady In Purplee :*







Użyte kosmetyki / Products I used:







Słońce nastraja optymistycznie :)


Because of the sun I'm in a really good mood :)

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie:) U nas szaro, buro i ......a od niedzieli podobno zima ma przyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tutaj było szaro i buro od dobrych kilku tygodni... o zimie nic nie wiem, ciekawe czy zawita w UK :)

      Usuń
  2. piękności moja :) cienie świetnie wyglądaja na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* to w sumie jeden cień - wklepany w ruchomą powiekę i roztarty w załamaniu :)

      Usuń
  3. Slicznie Ci w takim kolorze:-) bardzo fajnie prezentuje sie oko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chcialabys go nabyc na tzw. polowe?:) bo dla mnie pelnowymiarowe opakowanie to jak zakup do konca zycia i jeszcze dluzej;))) A z checia bym sie skusila na ten odcien:) przez Ciebie Kusicielko:)))

      Usuń
    2. I'm in :) a jak chcesz go kupić - stacjonarnie czy online?

      Usuń
    3. pytam, bo ja nie mam nigdzie w pobliżu Maca :) Do Blackpool niestety nie dotarł

      Usuń
    4. Kingo, online jest out of stock....ale sprawdze w sobote na stoisku w Fenwicku bo jak dobrze kojarze to jest tam stoisko Mac'a i ustalimy co i jak:) Zalezy Ci na oryginalnym opakowaniu czy tez nie bardzo?

      Usuń
    5. ok :) fajnie, że masz dostęp do Maca, bo ja musiałabym zrobić specjalną wycieczkę do Manchesteru... nie zależy mi na oryginalnym opakowaniu :)

      Usuń
  4. Świetny jest ten pigment. Jeden z tych, którymi przy pomocy jednego cienia można wykonać praktycznie cały makijaż oka :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* niech żyją duochromy, takie oczko nie zabiera dużo czasu do zmalowania :)

      Usuń
  5. Oj tak, słońce pozwala naładować "baterie", więcej się chce!

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie dziś prawie cały dzień mżawka :(
    Piękny ten pigment jak wszystkie duochromy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj przez dwa tygodnie strasznie wiało, miałam dość...

      naprawdę piękny pigment :) chyba nawet ładniejszy niż cień club :)

      Usuń
  7. dzień dobry :) ślicznie wyglądasz, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwwww, dobrze, że mam tego Inglota, to nie boli tak bardzo.
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten kolor :) Ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest ten pigment.. ach :)
    swoją drogą mam takie same fioletowe trio z inglota i to mój ulubieniec - tylko denko podobnych rozmiarów mam oczywiście w tym najjaśniejszym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie ten średni fiolet najbardziej przypadł do gustu :D

      Usuń
  11. Przecuuuudny! Oko wyszło Ci po prostu idealnie :* Mam nadzieje, że szminka się dobrze sprawuje ;) Ja dzisiaj też ją mialam tylko w lawendowym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ze szminki jestem zadowolona, jest znacznie lepsza jakościowo niż avonove cienie :)

      Usuń
  12. Ładny makijaż,cień ma faktycznie ciekawy kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale porobili z tym blogiem, jakie odpowiedzi na komentarze, no prosze, prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się bardzo podoba ten system :) jest przejrzyściej :)

      Usuń
  15. troszeńkę bardziej rozcieraj granice i będzie pięknie!!!!!
    chociaż w sumie już jest;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...