czwartek, 6 stycznia 2011

NOTD: claire's cosmetics

Jakiś miesiąc temu koleżanka kupiła w Claire's zestaw 6 miniaturowych (4,5 ml) lakierów do paznokci w fajnych przydymionych kolorkach i podarowała mi czarny. Niestety zdjęcia zestawu nie znalazłam :( Dla ciekawych – zestaw kosztował 7 funtów. Moim zdaniem cena nijak ma się do jakości – jest po prostu wygórowana. 

A teraz o tym jednym czarnym lakierze. Kolor jak kolor – na rynku pełno takich czerni. W sumie jest to najmniej ciekawy kolor z całego zestawu.  Ma dobre krycie. Pierwsza warstwa nie smuży i może wystarczyć. Oczywiście druga warstwa dodaje głębi koloru. Lakier nie jest ani płynny, ani gesty, czyli konsystencja jaką lubię. Za to pędzelek jest tragiczny - malutki. Można go porównać z pędzelkiem z lakierów Miss Selene mini. Dla mnie meganiewygodny, stąd zamalowane skorki :( Żeby sprawdzić trwałość lakieru nie użyłam top coatu. Rezultat? Lakier wytrzymał w dobrym stanie niecałe 3 dni, potem zaczął odpryskiwać. Co ciekawe, nie starł się na końcówkach paznokci. Myślę, że trzymałby się krócej, gdyby nie to, że leżałam chora w łóżku i nie eksploatowałam dłoni;) Do zmywania nie mam zastrzeżeń – obyło się bez czarnych palców:) Ogólnie jakościowo można go porównać z lakierami Miss Selene mini, tyle że lakier Claire's ma lepsze krycie i nie smuży.


A month or so ago a friend bought a set of six mini nail polishes (4.5 ml) for £7 in claire's, for me too high a price for what you get. Unfortunately, I don't have the picture of the set. Sure enough, it contained a black varnish and she gave this one to me. As you can see, there is nothing special about the colour - just an average black you can find anywhere. It is opaque after one coat but two coats look even better. The formula is neither too thin nor too thick, a healthy balance:) I didn't like the brush though. As you can see, it is very small and uncomfortable. This is why I manage to spread the polish all over my cuticles. To check how long the varnish would last I didn't use any top coat. Well, it started chipping after 2.5 days which is not a great result. I removed it easily.

3 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...