piątek, 9 grudnia 2016

Essie, Sure Shot

Lakier pochodzi z zestawu pięciu miniaturek (5 ml każda) Essie, który dorwałam w Tk Maxx za 9,99 funtów.
Kolor: fioletowa fuksja ze srebrnym shimmerem
Wykończenie: shimmer
Konsystencja: gęstawa
Pędzelek: wąski i mały
Krycie: na upartego jedna warstwa może wystarczyć, ale wolałam dać dwie
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Golden Rose)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: niewiarygodne, ale pierwsze odpryski pojawiły się na moich słabych paznokciach dopiero 5 dnia



This nail polish comes from a five-piece set , which I bought in Tk Maxx for Ł9.99.

Colour: purple fuchsia with silver shimmer
Finish:shimmer
Consistency: thick
Brush: small and narrow but manageable
Opacity: it can be a one-coater but I prefer two coats
Drying time: not tested (I used Golden Rose quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 5 days on my soft, weak nails

17 komentarzy:

  1. Kolor piękny, choć te drobiny trochę nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 dni??? No to świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonzenie nie do konca w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się to wykończenie bardzo podoba:) To zabawne, że jeszcze do niedawna lakiery Essie mogłyby dla mnie nie istnieć, a teraz należą do moich ulubieńców:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor oraz jak prezentuje się na Twoich paznokciach *_*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...