środa, 21 grudnia 2016

Alpha H, Daily Essential Moisturiser SPF 50+

Solidną miniaturę (o pojemności 30 ml) filtru chemicznego Alpha H podarowała mi niezastąpiona Hexxana. Jako posiadaczka cery płytkounaczynionej po kosmetyki z filtrem staram się sięgać przez cały rok (i naprawdę widzę różnicę, bo w czasach kiedy tego nie robiłam, miałam większe problemy z "pajączkami" i rumieniem), aczkolwiek preferuję te zawierające filtry fizyczne. Niemniej propozycji Alpha H nie mam nic do zarzucenia (choć miejcie na uwadze, że nie wiem, jak kosmetyk sprawdziłby się latem, bo korzystałam z niego w listopadzie/grudniu).


Opakowanie to minimalistyczna, biało-czarna tubka, niestety odkręcana. Piszę niestety, bo mam dwie lewe ręce i muszę notorycznie wyciągać nakrętkę spod mebli, gdzie ZAWSZE mi ucieka. Bo nie może spać mi prosto pod nogi, musi się potoczyć w najciemniejszy kąt. Poza tym czarny rant wokół nakrętki bardzo szybko zaczął obłazić, przez co całokształt nieco stracił na estetyce. No ale nie ma to wpływu na jakość tej nietłustej, białej emulsji.

Bardzo sobie cenię filtry, które są nietłuste i stanowią świetną bazę pod makijaż. I tu tak jest. Krem sam w sobie stanowi dobry, podstawowy nawilżacz i nawet teraz, zimą, nie muszę wspomagać się dodatkowym mazidłem nawilżającym, za co ogromny plus. Produkt nie skraca trwałości mejkapu, nie podrażnia i mojej cery nie zapchał. No i oczywiście nie bieli twarzy, ale jeszcze nie trafiłam na filtr chemiczny, który by to robił.

22 komentarze:

  1. Ja też staram się używać filtrów przez cały rok, chociaż w okresie zimowym jest mi ciężko, bo używam też kremu zimowego i mam wrażenie, że filtr za mocno już obciąża moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alpha h zbiera dobre opinie o swoich produktach. Ja wprawdzie znam jedynie osobiście tonik złuszczający ale bardzo kusi mnie ich asortyment.

    Ja filtry stosuje jedynie do opalania... moja cera ich bardzo na codzien nie lubi. Staram się by chociaz podklad albo krem na dzien zawierał jakiś spf ale wiesz jak to jest. Nie zawsze zawiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to dostrzegłam :)

      na szczęście chyba nie masz problemów z naczynkami i rumieniem. ja muszę na nie chuchać i dmuchać :/

      Usuń
  3. Brzmi świetnie, ale marki kompletnie nie kojarzę. Aktualnie używam matującego vichy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni mają taki słynny tonik złuszczający; na pewno słyszałaś :)

      filtr Vichy jest genialny :)

      Usuń
  4. Tez lubię lekkie niebielące filtry które nadają się pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tej firmy, a z filtrami mam odwieczny problem i z reguły bazuję na tych "wpakowanych" w kremy i podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jak wykończę moje produkty, to po ten chętnie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciągamy na listę :-) Bardzo mi się ten filtr spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dory filtr nie jest zły ;) Grunt, że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może jestem dziwna, bo ja z kolei używam filtry przez cały rok OPRÓCZ lata haha. Właśnie kończy mi się mój Vichy i tak się składa, że ostatnio dostałam próbki filtra z Iwostinu dla skóry trądzikowej i okazało się, że jest znakomity. Lubię testować nowe produkty i w zasadzir 30 ml to dla mnie taki maks, bo później już mi się znudzi lub przestanie być skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to faktycznie paradoks ;) a na serio, moje naczynka by mi dały nieźle popalić, gdybym ich nie chroniła ZWŁASZCZA latem ;)

      to prawda, mniejsze pojemności są fajne dla osób, które się szybko nudzą :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. mnie trochę też, ale obawiam się nieco kwasu glikolowego ze względu na naczynka :/

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...