niedziela, 30 października 2016

Nuxe, Reve de Miel, krem do rąk i paznokci

Hexxana (:*) zagląda na mojego bloga od kilku już lat i dobrze wie, że zawsze narzekam na suchość swoich dłoni. Postanowiła zatem temu zaradzić obdarowując mnie tubką (75 ml) kremu do rąk Nuxe. Przeznaczonego do dłoni suchych i zniszczonych właśnie.


Krem zapakowano w poręczną tubkę z klapką. Nie mam żadnych zastrzeżeń w tym względzie. Kosmetyk ma niezbyt gęstą, ale treściwą kosnystencję, jest koloru białego i jak na mój gust nieco zbyt intensywnie pachnie różano-orientalnymi nutami. Ja zdecydowanie musiałam się do tego aromatu przyzwyczaić, ale nie mogę powiedzieć, żebym go polubiła.

Moja sucha skóra dłoni po posmarowaniu spija mazidło w 99%, więc nie zostaje na niej wyczuwalny film.

W składzie doszukamy się kilku naprawdę fajnych substancji, takich jak olej kokosowy, olej migdałowy, wosk pszczeli, miód, olej z awokado, olej różany, witamina E, olej sojowy, alantoina, masło shea, olej arganowy czy ekstrakt z rumanku. Mojego ukochanego mocznika niestey nie ma.

Czy krem naprawia, odżywia i chroni suche dłonie? Tak - odżywia i chroni jeśli są w dobrej kondycji; daje po aplikacji uczucie nawilżenia i ukojenia. W okresie przesuszu jednak pomagał doraźnie i na krótko, co przy dobrym składzie nieco dziwi, ale moje dłonie niestety są wyjątkowo wymagające. 

Ja osobiście raczej do niego nie wrócę, bo moje dłonie kochają mocznik, ale nie jest to zły produkt. Zapewne są tu osoby, które miały pozytywne doświadczenia z tym kosmetykiem? Dajcie znać!

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam masełko do ust tej marki. Pozostałe produkty, z uwagi na ceny, nie kuszą mnie jakoś specjalnie, ale do masełka będę zawsze powracać :)
    Za to do rąk uwielbiam krem L'Occitane. Jest drogi, ale doskonale nawilża, szybko się wchłania i u mnie na prawdę działa. Ale ja nie mam bardzo problematycznej skóry dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko jest dobre, to prawda.

      mi kremy L'Occitane za to w ogóle nie służą :P

      Usuń
    2. A Secret Soap Store próbowałaś? Są bardzo treściwe i zostawiają tłusty film, ale mają piękne zapachy i, przynajmniej u mnie, działają :)

      Usuń
    3. tak, próbowałam. nie ma mocznika, nie ma efektu...

      Usuń
  2. Ja muszę przyznać, że ostatnio zaniedbalam swoje dłonie bo nie miałam czasu wsmarowywac w nie krem .
    Kremy Nuxe nie znam ale w tej cenie kremów nie kupuję bo znam tańsze i dla mnie skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dłonie nie wybaczają zaniedbań :(

      słusznie, słusznie :)

      Usuń
  3. Obecnie moje dłonie są strasznie przesuszone - jesienna aura robi swoje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kolei moje mocznika nie tolerują, więc być może kiedyś się skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nuxe znam i lubię....ale tego produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam go i moje dłonie też kochają najbardziej tani mocznik

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki miałam jak dotąd tylko olejek do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ochotę na olejek z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy krem, jak wykończę mój obecny to skuszę się na ten być moze o ile go gdzieś znajdę :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspominam go bardzo dobrze, nieźle nawilżał dłonie i przepięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, właśnie dziś rozmyślałam, czy już go nie wywalić, bo minęła mu data, a ciągle ma się świetnie. Dla mnie to takie 4/6. Nie jest genialny, ale daje radę. Tyle że ja nigdy nie mam bardzo wysuszonych dłoni, raczej takie do lekkiego tuningu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim wypadku krem rzeczywiście powinien się sprawdzić. smaruj, smaruj, stopy może też poczęstuj :)

      Usuń
  12. Mam dla Ciebie coś nowego i tak sobie myślę, że będzie to prawdziwy TEST dla tego produktu. Nie mam zbyt wymagającej skóry dłoni, to chyba jedyny obszar ciała, o który nie muszę zabiegać jakoś specjalnie i pomyślałam od razu o Tobie. Może miałabyś alternatywę wobec produktów z mocznikiem? ;)
    Kiedy planujesz powrót?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaciekawiłaś mnie, bo obecna pogoda plus grzejniki robią na moich dłoniach okropne spustoszenie :((

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...