środa, 30 grudnia 2015

Pozostałe zdobycze grudnia - reszta świątecznych prezentów i drobne zakupy.

Pokazywałam Wam przez cały grudzień otrzymywane z okazji Świąt prezenty kosmetyczne. Dziś te, które trafiły do mnie jako ostatnie.

Brat poprosił o sugestie z mojej strony i wybrał to cudo:


W styczniu jedziemy na kilkudniowy urlopik do Cumbrii. Z myślą o wyjeździe znajoma sprezentowała mi zestaw miniatur:



I moje grudniowe zakupy z Rossmanna i strefy wolnocłowej (jestem na kilka dni w Polsce):
 

36 komentarzy:

  1. Podobają mi się te paletki The Balm łączące wiele produktów w jednym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletkę mam i uwielbiam, właśnie niedawno wrzucałam jej recenzję ;) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą paletą, aż sama mam na nią ochotę. Powinnam jednak najpierw pozbyć się tego, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł genialny. zwłaszcza cieszę się z miniatur kosmetyków do twarzy, bo np od dawna chciałam wypróbować hot mamę, bahama mamę i mary-lou, ale nie chciałam kupować pełnowymiarowych opakowań...

      Usuń
    2. Ja właśnie mam pełnowymiarową Bahamę i Mary Lou - nie przepadam za tymi produktami. Szkoda, że wtedy nie było takiej paletki. Róże wyglądają kusząco.

      Usuń
    3. z różów miałam do tej pory frat boya w paletce Balm Jovi i powiem Ci, że trzeba z nim bardzo uważać. jest szalenie napigmentowany i łatwo o matrioszkę...

      Usuń
  4. Zestaw miniatur mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć ten zestaw z The Balm to jeden z ich najbardziej udanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie testowałam, ale ma ogromny potencjał :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuf, żaden z podarków z mojego boxa się nie powtórzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta paletka The Balm jest Re We La Cyj Na! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że takie nieciekawe cienie wybrali do tej paletki The Balm, bo bym się skusiła już dawno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieciekawe? moim zdaniem tylko ten zielony nie będzie wszystkim pasował...

      Usuń
  10. Paletka The Balm to świetne rozwiązanie:) Łączy w sobie różne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tak bardzo chciałam ją mieć ;)

      Usuń
  11. paletka jest prześliczna, bardzo lubię oglądać kosmetyki kolorowe ale sama mam ich baardzo mało i nie chciałabym mieć więcej bo by się u mnie tylko marnowały. rzadko się maluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :)
      ja maluję się niemal codziennie i lubię mieć wybór :)

      Usuń
  12. Paletka The Balm jest ciekawa. Daje mozliwosc przetwstowania najlepszych kosmetykow firmy,a przy tym nasz portfel zbytnio nie ucierpi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego byłam na nią bardzo napalona :)

      Usuń
  13. Paletka The Balm jest ciekawa. Daje mozliwosc przetwstowania najlepszych kosmetykow firmy,a przy tym nasz portfel zbytnio nie ucierpi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) nie mogę doczekać się porządnych testów :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...