środa, 9 grudnia 2015

Mega prezent (przed)gwiazdkowy, który mnie zszokował.

Z Hexxaną już od kilku lat robimy sobie prezenty mikołajkowe. Taka nasza sympatyczna tradycja. Paczki Asi zawsze są na bogato i zawsze idealnie pode mnie dobrane. Tym razem jednak zawartość niespodzianki była jeszcze hojniejsza i bardziej szczodra niż w latach poprzednich. Po prostu czysty luksus; do tej pory nie za bardzo mogę otrząsnąć się z szoku. Jestem Ci Asiu bardzo wdzięczna, choc proste "dziękuję" nie oddaje uczuć, które mną targają.

Zobaczcie, o czym poczytacie w nadzchodzących miesiącach. Paka była naprawdę wielka i po brzegi zapełniona, spodziewajcie się więc mnóstwa zdjęć. A jak przy zdjęciach jesteśmy, to w trakcie ich robienia szalało światło, więc różnią się jakością. Nic nie poradzę, bo pogoda od tygodni nas nie rozpieszcza.
 

Perfumy Ghost i miniatura zapachu L'Occitane:


Przepiękny brzoskwiniowy róż Guerlain (03 Peach Party) i matowe pomadki by Terry (5 Baba Boom) oraz Stila (06 Carina):


Lakiery OPI Dutch Tulips oraz Kiko 362 i 377:


Krem CC marki Olay, prasowany puder L'Oreal Infallible, cień w kremie Kiko w odcieniu 04, bazy pod cienie Rival de Loop young i Artdeco, oraz jeden w moich ulubionych Inglotowych pyłków - 85:


 Zestaw startowy do pielęgnacji (głównie) twarzy Decleor:


Ściereczka muślinowa, maseczka/peeling enzymatyczny Aurelia, pianka do mycia twarzy Caudalie, mgiełka do twarzy Omorovicz:


Sławny i powszechnie w blogosferze lubiany tonik Pat&Rub, filtr SPF 50 Ducray oraz liposomowe serum do twarzy Sesdermy:


Apteczne miniatury kremu do twarzy i serum Vichy Idealia oraz mleczka do oczyszczania twarzy Uriage:


 Mydła JogoGlina i Miodostan:


Dwa peelingi do ciała Lirene oraz T-Shirt Under Twenty, który będę z dumą nosić i jako (wkrótce) trzydziestolatka :)


Odżywki do włosów Phyto:


Słowa "hojny" i "luksus" nie oddają w pełni zawartości tej niesamowitej paczki. Dziękuję.

45 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiałam flakon tych perfum ♥ Zapachu nie znam i chętnie tu wpadnę na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. paczuszka super :)świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałaś być baaardzo grzeczna ;) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności <3
    Hexxana jest niemożliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt, absolutnie nikt inny nie robi takich paczek...

      Usuń
  5. Ile cudowności do testowania :D A ile radości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radości taki ogrom, że od kilku dni się szczerzę ;)

      Usuń
  6. No to zostałaś hojnie obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo hojny prezent))) Ja tez czaje sie na ta pianke Caudalie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kiedyś miałam jej miniaturę. fajna, delikatna pianka :)

      Usuń
  8. Oj, Hexxi poszalała znowu! ale ja się jej nie dziwię – obdarowywać takie fantastyczne istoty to sama przyjemność :D miłego korzystania z tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same dobrocie tutaj widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu, odpadam w przedbiegach ;d ale mam nadzieję, że paczka ode mnie też przypadnie Ci do gustu :) podeślij mi na e-mail adres swój do wysyłki :) paczuchę będziesz mieć w okolicach połowy stycznia, bo mój Tato dopiero wtedy wraca do UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że tak wyszło, że będę w Polsce na przełomie roku? muszę jak najszybciej wydłutować swoją ostatnią ósemkę...

      Usuń
    2. No to daj Polski adres :D nie widzę problemu! :)

      Usuń
  11. To piękny zapach! Bardzo, bardzo lubię tego Ghosta i leciutko zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znałam go wcześniej; rzeczywiście jest bardzo ładny :)

      Usuń
  12. Wow, ekstra, fajną macie tradycję. Mam krem do rąk o tym zapachu co Ty perfumy, strasznie mi się podoba, bardzo lubię loccitane. Same wspaniałości, nie wiadomo na czym oko zawiesić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty, też chcę takie :D sama mam to serum Sesdermy i świetnie się sprawdza! Tobie też powinno się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwintesencja określenia "na bogato" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Simpluniu - piękne prezenty - na pewno będziesz zachwycona :)
    JogoGlina jest takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawartość paczuszki zwala z nóg, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna paczucha :) Fajne są takie tradycje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo radości i kolorowego szaleństwa :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...