środa, 16 marca 2011

Złoto, śliwka i czerń:) + konkurs u ilovevouge/ EOTD: gold, plum, black

Hm, dzisiaj udało mi się stworzyć, jak na mnie, całkiem przyzwoite oko:)

PS. linia wzdłóż górnej linii rzęs na żywo dużo lepiej wygląda, zignorujcie ją...



Surprisingly, I like my today's makeup so I thought that I might share it with you:) Igonore the line drawn along the upper lashes though, it looks much better in reality. Really.


Użyte kosmetyki / Cosmetics used:
  • pigment Inglota (69) / Inglot AMC Eye Shadow in 69
  • śliwka i czerń z paletki Rimmela 023 Beauty Spells / plum and black shades from 023 Beauty Spells palette by Rimmel
  • sypaniec zrobiony "własnoręcznie" z dwóch brązowych cieni Wet'n'Wild (dolna linia rzęs) / loose eyeshadow I made from two brown shades from a Wet'n'Wild palette (lower lashline)
  • czarna automatyczna kredka Inglota / black Inglot eyeliner
  • tusz Sexy Curves Rimmela / Sexy Curves mascara by Rimmel 
******************************************************
Na blogu ilovevouge konkurs z dwiema super nagrodami do wyboru. Do wygrania... buty! Mi wpadła w oko ta para:
 Szczegóły TUTAJ. Zapraszam do zabawy!

19 komentarzy:

  1. wygląda apetycznie :) i "przyzwoite oko" to mało powiedziane, chciałabym umieć się tak równo pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie przymierzam się do jakiegoś pigmentu z INGLOTA. Jestem ich bardzo ciekawa, ale to dopiero wkrótce. Fajny makijaż, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne cieniowanie, ten ciemniejszy wygląda ślicznie w załamaniu :-) a powiedz proszę, czy te kredki Inglota są trwałe? Do tej pory moją ulubioną jest Long Lasting Essence wykręcana, ale rozglądam się za czymś innym, bo mi się trochę znudziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. a., to pierwszy w życiu makijaż, z którego jestem tak zadowolona:) to chyba głównie zasługa cieni, bo i pigment Inglota i cienie Rimmela świetnie się blenduje:)

    stri-lingo, dzięki:) ja ze swojego pigmentu jestem bardzo zadowolona:) nawet się jakoś strasznie nie osypuje przy aplikacji:)

    Idalio, dziękuję:) ja tą kredkę nakładam na górną i dolną linię rzęs i nic się z nią nie dzieje aż do demakijażu. Nie wiem natomiast, jak zachowywałaby się na linii wodnej, bo nigdy nie kładę tam czarnej kredki... Na trwałość nie narzekam, ale mam wrażenie, że kredka jest dość twarda

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki wielkie za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O maaaaamo chcę takie buty...pragnę ich ;D
    No nieee teraz to ja Ci zazdroszczę (w pozytywnym sensie) ;D Cosmopolitana? omg...jak je zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :*
    Makijaż piękny-muszę przyznać, że bardzo profesjonalnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny. Pięknie podkreśla oko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w konkursie.
    Co do makijażu ładny dobór kolorów.
    Może być jako dzienniak lub jako wieczorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie zrobię recenzję maseczek, ale to za jakiś czas, bo muszę je dłużej popróbować. na razie jestem zadowolona z nawilżającej, a po oczyszczającej efektow nie widzę, ale w sumie po jednej aplikacji nie ma się czego spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, lepiej się cieniuje na bazach kremowych, a Duraline przez to że to płyn i najlepiej na lekko wilgotny się aplikuje - wiec sprawdza się metoda na "pac pac".

    Ładny makijażyk zmalowalaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lady_flower123, dziękuję:)

    lajfstyle, to będę czekać na recenzję:)

    kleopatre, kusi mnie duraline:) cieszę się, że makijażyk się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż :)
    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze ja to nie wiem od czego zacząc! WSZYSTKO FAJNE!!Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...