czwartek, 10 marca 2011

Zakupy przedwyjazdowe / Haul

Jutro już niestety wracam na obczyznę, więc jeszcze "na wszelki wypadek" wstąpiłam do drogerii i oczywiście znowu mi coś wpadło w oko i kupiłam;) Ech, uzależnienie...

Tomorrow I am going back to Blackpool so I visited my favourite stores one more time. And bought some goodies of course;)


kredka do brwi essence w kolorze jasny brąz / Essence eyebrow pencil in light brown
Lakier Astor fash'n studio w kolorze 71 / Astor fash'n studio in 71
Golden Rose with protein nail lacquer 246
essence colour&go: 25 glisten up!, 30 you're the one
kolczyki w kwiatki:) / flowery earrings:)
essence blush brush

oraz / and

essence 03 sparkling angel :)

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Niby zakupy małe, a jednak tyle radości :) Ja się zawsze cieszę z tego co kupiłam, nawet jeśli jest to zwykła pomadka czy malutki lakier do pazurków ;) Bardzo podoba mi się błękitny i różowy lakier do pazurków z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, masz rację kosodrzewino:) najbardziej mnie cieszą kolczyki:) a niebieski lakierek ma być wycofywany, więc trzeba było kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, tylko jakiś mały mi się wydaje, ale jest śliczny i mięciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zakupów! ;-) ten beżowy lakier wygląda cudne ;-) daj koniecznie znać jak z trwałością

    OdpowiedzUsuń
  5. `siem. jestem poppy ;>
    chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
    wpadnij do mnie, jak dodasz mnie do obserwatorów to na pewno sie odwdzięczę ;>
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki superanckie udało Ci się wypatrzyć i lakier beżowy też cudny! A tą kredkę do brwi to ja właśnie na all sprzedaję, wg mnie zdecydowanie za twarda.

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier bezowy , ah <3 wyglada cudownie, ciekawe jak sie sprawdzi na paznokietkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idalio, ooliskoo, dajcie mi kilka dni na testy, a potem się wypowiem;)

    Sprawdzanko, kolczyki wypatrzyłam w Rossmannie i jak je zobaczyłam, nie mogłam przejść koło nich obojętnie;) kredka rzeczywiście twarda:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo świetne lakiery ;D
    PS: Jeśli chcesz dostawać kosmetyki Maybelline NY za free to zapraszam do pisania swojego mejla w komentarzu pod moją ostatnią notką ;)) Wystarczy że zalogujesz się na stronie którą Ci wyślę i będziesz udzielać się na forum ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma za co ;)) Dziewczyny powinny sobie pomagać a nie szkodzić jak to często bywa ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...