niedziela, 28 września 2014

Rimmel, 60 seconds, 819 Green With Envy

Dostępność: szafy Rimmel; swoją sztukę kupiłam w drogerii Superdrug (nie wiem, czy lakier dostępny jest w Polsce)
Cena: 3,69 funtów
Pojemność: 8 ml
Kolor: morska zieleń z zielonym shimmerem
Wykończenie: shimmerowe
Konsystencja: rzadka
Pędzelek: szeroki, mój niestety źle przycięty, co utrudnia malowanie
Krycie: do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Revlon)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: 3 dni
Inne: musiałam ocieplić zdjęcia, aby lepiej oddać odcień lakieru



Availability: Rimmel stands (I bought mine in Superdrug)
Price: 3.69 pounds
Volume: 8 ml
Colour: sea green with green shimmer
Finish: shimmer
Consistency: thin
Brush: broad
Coverage: a 3-coater
Drying time: not tested (I used Revlon quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 3 days
Other: I had to warm up the pictures to present the colour better

26 komentarzy:

  1. trzy warstwy to sporo jednak efekt jest super, a kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za perłowymi lakierami, ale sam kolor w sobie jest bardzo ładny : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać takie odcienie na cudzych dłoniach. Podobają mi się gdy ktoś je nosi, ale u siebie nie jestem w stanie wytrzymać z nimi zbyt długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie mój kolor, ani wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo ładny, ale średnio lubię takie wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy odcień:) Jeśli namierzę go w którejś z drogerii, to z przyjemnością wrzucę do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla takiego efektu, mogę przeżyć te 3 warstwy. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolor, raczej nie dla mnie, ale nie zmienia to faktu, że fajnie się ogląda taki nietypowy odcień na czyichś paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie moje wykończenie i kolor chyba też zbyt kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie widzę nic kosmicznego w morskiej zieleni :)

      Usuń
  10. Kolor na tak, ale jakoś średnio mi się widzi to wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny, ale wykończenie zupełnie nie moje. Nie cierpię perłowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś bardzo podobny lakier - Maybelline Colorama kolor Jelly Bean.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...