niedziela, 26 czerwca 2016

Sigma, Warm Neutrals eyeshadow palette

Po tym jak poznałam i pokochałam paletę Sigmy Smoke Screen (klik), wspomniałam w przedstawiającym ją poście, że na oku mam wersję Warm Neutrals, którą zamierzałam kupić kiedyś w przyszłości. A tymczasem czujna Kasia ubiegła mnie i sprezentowała mi to cudo w niesamowitym prezencie urodzinowym. Dziękuję :* Dodam, że Kasia również paletę posiada i poświęciła jej ciekawy wpis na swoim blogu - klik.


Znowu mamy tu miłe dla oka tekturowe opakowaine zamykane na magnes. Tekturowy rękaw przydaje się w podróży, gdyż uniemożliwia paletce otworzenie się w torebce/kosmetyczce. Paleta wzbogacona została o lusterko, a cienie przykrytę są dodatkowo folią.


W paletce znajduje się dwanaście cieni o różnych wykończeniach. Zgodnie z nazwą przeważa tonacja ciepła, w której bardzo dobrze się czuję. Takie odcienie wydobywają i podkreślają niebieskość moich tęczówek.

Cienie są aksamitne w dotyku, rewelacyjnie napigmentowane i dobrze się z nimi pracuje, a na bazie nie ruszają się z miejsca i nie migrują w załamanie powieki. Bardzo się jednak osypują, co mnie zdziwiło, gdyż cienie z palety Smoke Screen tego nie robiły. Nic to, staram się nie "dziobać" ich pędzlami. Uczulam jednak, że osypywanie jest zauważalne i może nawet czasem być uciążliwe. Poza tym nie mam zastrzeżeń.


Oyster Sand: duochrom - pastelowy róż przechodzący w fiołek, z niewielką ilością niebieskich drobinek
Sugar Milk: matowy jasny beż
Mild Mannered: perła w odcieniu kawy z mlekiem
Dove: perłowy średni brąz
Fawn: złoty shimmer (dużo drobnego brokatu w perłowej bazie)
Cinnamon: matowy cynamonowy brąz
Russet: brunatny brąz, matowa baza z bordowymi drobinkami
Balanced: perłowa morela
Cozy: matowy średni brąz
Innocent: matowy łosoś (mój ulubieniec z tej paletki)
Optimistic: nietuzinkowy czerwony róż (satynowa baza) z różowymi drobinkami
Warm Stone: lekko oliwkowy brąz (matowa baza) ze złotymi drobinkami


Jak zawsze, przygotowałam też poglądowe makijaże. Tradycyjnie są nieprofesjonalne i nie ma tu żadnych nowatorskich technik. Są za to pokazane wszystkie cienie w akcji. Zapraszam.

#1
Oster Sand, Sugar Milk, Dove, Cozy, Innocent, Warm Stone




#2
Oyster Sand, Sugar Milk, Dove, Russet, Cozy, Innocent, Optimistic, Warm Stone




#3
Oyster Sand, Sugar Milk, Mild Mannered, Dove, Fawn, Cozy



#4
Sugar Milk, Balanced, Cozy, Innocent, Warm Stone




#5
Sugar Milk, Cinnamon, Russet, Balanced, Cozy, Optimistic, Warm Stone




#6
Sugar Milk, Dove, Fawn, Russet, Cozy, Innocent, Warm Stone




#7
Sugar Milk,Fawn, Russet, Cozy, Warm Stone



Jakościowo paletki Sigmy są doskonałe. Na pewno przebijają u mnie, na przykład, Urban Decay. Jeśli szukacie czegoś w ciepłej tonacji, a nie przeszkadza Wam osypywanie się cieni, paletka Warn Neutrals jest naprawdę śwetnie skomponowana i po prostu piękna.

Podzielacie moje zauroczenie?

39 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i kolory i rzeczywiście super do Ciebie pasują :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie kolory, śliczna paleta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięna, ciepła tonacja :). Kolory zdecydowanie w moim guście, jeszcze nie miałam nigdy cieni od Sigmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli planujesz kiedyś Sigmę poznać, chyba warto zacząć od Warm Neutrals :)

      Usuń
  4. Tobie pięknie w takich odcieniach, ale ja zdecydowanie preferuję chłodniejszą gamę kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie, najlepiej ci w ostatniej wersji kolorystycznej

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz, ja swoją uwielbiam :) I też wolę ją sto razy bardziej niż wszystkie UD świata. Mam nadzieję, że będziesz miała z niej tyle samo radości co ja ze swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te cienie są przepiękne! sigmę znam tylko ze słyszenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna paleta, jednak dla mnie za ciepła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za pigmentacja! doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie paletki, które mam, są doskonale napigmentowane :)

      Usuń
  10. świetnie dobrane kolory ma ta paletka :-) bardzo mi się podoba. Ja również mam niebieską tęczówkę ;-) bardzo pasują do Ciebie te odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory są tych cieni, nie dla mnie, ale Tobie w nich ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna paletka, piękne ma kolory :) dla mnie UD są przereklamowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... mam naked 3 i wcale się nią nie zachwycam

      Usuń
  13. Wygląda interesująco. Bardzo "moje" kolory, pomimo, że mam chłodny typ urody. Mam jednak takie zapasy palet z cieniami, że bardzo długo nie kupię nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ją gdzieś na Yt. Bardzo mi się spodobała <3 Kolory ma cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...