poniedziałek, 1 czerwca 2015

Ziaja med, matujący filtr do twarzy SPF 50+ - wrażenia ostateczne

W tym poście z lipca zeszłego roku dałam Wam znać, czemu odkładam testy matującego filtra Ziai na chłodniejsze miesiące - w wakacje baaardzo szybko się po tym tłuścioszku świeciłam i byłam ciekawa, czy jesienią i zimą będzie lepiej. Kolosalnej różnicy nie zaobserwowałam.


Ponownie daję marce solidnego minusa za trzymanie się uciekających z rąk zakrętek, bo przecież nie ma przeciwwskazań przed zaopatrywaniem tego typu miękkich, plastikowych tubek w klapki. Drugi minus nie dla każdego będzie minusem, ale dla mnie jest - słodki, kosmetyczny zapach po pewnym czasie mocno mi się przejadł. To jednak tłustość tego kremu sprawia, że nie mam ochoty na powtórzenie zakupu.


Filtr spełnia swoją rolę i chroni przed promieniowaniem słonecznym. Do tego nie podrażnia i nie działa na mnie komedogennie. Niestety pod makijaż średnio się nadaje, bo bardzo szybko, dosłownie po 2-3 godzinach świecę się jak psu-wiecie-co. Niemniej przyznam, że miałam wrażenie, iż zimą tłusta warstewka trochę chroniła moją skórę twarzy przed niskimi temperaturami. Udało mi się też uniknąć problemów z suchymi skórkami, więc ostatecznie cieszę się, że produkt towarzyszył mi w chłodniejsze miesiące.

Ponieważ matujące właściwości mazidła są zerowe, zastanawiam się, czy paradoksalnie nie sprawdziłby się lepiej u posiadaczy skóry suchej i wrażliwej. Nadaje się też zimą na stok i latem na plażę, zwłaszcza.że nie jest drogi jak na filtr przeciwsłoneczny (ok. 20 zł/50 ml). Sama pod makijaż sięgnę po coś innego...

17 komentarzy:

  1. W zeszłym roku używałam go od lutego do września, potem przerzucilam się na pharmaceris, jak się skończył znowu poczytałam przez 2 tygodnie ziaje. Wielkie NIE! niestety zapycha mnie okropnie, odstawiłam go i od razu zniknely grudki, mniej zanieczyszczeń w porach, a była to 1rzecz którą zmieniłam. Więc niestety, dla mnie się nie nadaje, ale pharmaceris sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pouzywalam ziaje przez 2 tygodnie ⬆

      Usuń
    2. Pouzywalam ziaje przez 2 tygodnie ⬆

      Usuń
  2. W zeszłym roku używałam go od lutego do września, potem przerzucilam się na pharmaceris, jak się skończył znowu poczytałam przez 2 tygodnie ziaje. Wielkie NIE! niestety zapycha mnie okropnie, odstawiłam go i od razu zniknely grudki, mniej zanieczyszczeń w porach, a była to 1rzecz którą zmieniłam. Więc niestety, dla mnie się nie nadaje, ale pharmaceris sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam matujące filtry Vichy i La Roche-Posay :)

      Usuń
  3. mam ten krem w zapasach, ale po nieudanym zwiazku z kremem filtrowym Vichy, jakoś nie mogę się do Ziai zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie wiem, czy będziesz zadowolona...

      Usuń
  4. Ja mam duży problem z używaniem filtrów, w kwietniu kupiłam vichy i jeszcze ani razu go nie użyłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei jestem bardzo regularna - i naczynka są mi za to wdzięczne :)

      Usuń
  5. Ja mam skórę sucha i wrażliwą i wierz mi, ten krem wcale nie sprawdził się u mnie lepiej. Też się po nim świecę jak nie wiadomo co, a do tego pozostawia na mojej skórze taką tłustą warstwę wyczuwalną pod palcami nawet jeśli akurat się nie świecę. Dramat. Gdyby nie to, byłby to na prawdę świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jest taki klejący na twarzy, ble

      Usuń
  6. Czyli spalony na całej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jego tłustość jest dla mnie nie do przejścia - zwłaszcza, że znam świetne filtry...

      Usuń
  7. Mam z nim dokładnie ten sam problem, jest taki tłusty, że nie mogę go nosić na co dzień. Używałam go tylko, jak nikt mnie nie oglądał za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przecież nie po to sięgamy po filtry, żeby się przed ludźmi chować ;)

      Usuń
  8. Ja to myślę, że on świetny jest, ale tylko dla sucharków - dlatego jestem bardo zadowolona ;) matujący to on na pewno nie jest, nie wiem, po co producent tak nam kłamie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam - podejrzewam, że właśnie sucharkom będzie najlepiej służyć :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...