wtorek, 29 lipca 2014

Mydło glicerynowe Organique.

Mydło dostałam od Asi (Kosmetyczny-Przekładaniec). Kostka wystarczyła mi na około miesiąc stosowania raz dziennie do umycia całego ciała.


Produkt ze swojej podstawowej funkcji, czyli mycia, wywiązuje się należycie. Zresztą jeszcze nie spotkałam się z mydłem, które by nie myło :P

Mydła albo nie wysuszają skóry, albo usuwają naturalną warstwę lipidową i zostawiają skórę ściągniętą i "skrzypiącą". Tutaj mamy do czynienia z tą drugą sytuacją, więc bez balsamu/oliwki po kąpieli się nie obejdzie.

Kostka dobrze się pieni. Pianka jest przyjemnie kremowa.

Konkretna wersja ze zdjęcia ma cytrusowy, w założeniu orzeźwiający zapach. Ów jest jednak trochę zbyt intensywny i trochę za bardzo kojarzący się ze środkami do mycia toalety, więc niewielu osobom naprawdę przypadnie do gustu....

Jednym słowem, produkt jest poprawny. Znam lepsze, ale też i dużo gorsze mydła.

32 komentarze:

  1. Mi najbardziej odpowiada mydło lekarskie marki Isana ;) Nie ma może wyrafinowanego zapachu ale jest tanie i skuteczne w swojej funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie niebieskości piękne :) szkoda, że trochę podsusza..nie lubię tego :(
    Niemniej lubię mydełka takie koloraśne jak tęcza = od razu poprawiają mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od strony wizualnej jest bardzo ładne :)

      Usuń
  3. Mydło jak mydło :D Ale ja lubię czasem użyć kostki zamiast żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kokosowe i byłam zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je kiedyś miałam. fajne było :)

      Usuń
  5. Za tymi mydełkami z Organique akurat nie przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Organique jeszcze nic nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę wypróbować glicerynowe z Organique, ale wzięłabym akurat jakiś inny zapach, bo nie przepadam do końca za cytrusami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zapach na pewno by Ci się nie spodobał :)

      Usuń
  8. Ja wolę o innych zapachach np.Guarana,Africa i Greckie.Co prawda używam ich głównie do mycia rąk,bo lubię zapach jaki zostawiają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ich mydełko i jego główną zaletą był piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnych właściwości pielęgnacyjnych te mydełka nie mają...

      Usuń
  10. Ma śliczny wzór, ale szkoda, że jest tylko "poprawne" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię mydeł ściągających skórę, więc raczej nie sięgnę po to. Z drugiej strony większość kobiet i tak stosuje po kąpieli jakiś balsam, masło lub oliwkę, więc na upartego, gdyby miało ładny zapach, można by rozważyć zakup. Ale o zapachu też nie piszesz z entuzjazmem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś ich mydło kokosowe i pachniało pięknie :)

      Usuń
    2. Oni mają masę pięknie pachnących produktów. Najfajniejsze są chyba te ich gęste masła na bazie masła shea z różnymi dodatkami, które sprzedają na wagę. Na lato zdecydowanie za ciężkie, ale w chłodniejsze miesiące są przeboskie :) Mydeł od nich chyba nie miałam... a może miałam jakieś? Hmm. Skleroza mnie dopadła :D

      Usuń
    3. ciekawi mnie wiele kosmetyków organique :) choćby seria do cery naczynkowej, peeling enzymatyczny i glinkowo-błotne maski :)

      Usuń
  12. nie przykladam uwagi do takich kosmetykow :)
    ewentualnie lubie mydelka do twarzy z Lush i tyle :) wole tradycyjne zele do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja nie przykładam uwagi do takich kosmetyków
      po prostu lubię je ze względu na fajny wygląd
      moga być niezłą ozdobą do łazienki
      do ciała najczęściej stosuję żele

      Usuń
  13. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za propozycję. przemyślę tę kwestię :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...