poniedziałek, 21 stycznia 2013

Inglot, Nail Enamel, kolekcja jesień 2012, 369-371

Dziś obiecany drugi rzut słoczy (pierwsza część kolekcji tutaj). Uwaga, skórki znów przeżywają przesusz. Skóra dłoni też jest w gorszej kondycji. Niestety jeden z testowanych kremów do rąk mnie uczulił... Przepraszam za ich nieestetyczny wygląd.
  • Dostępność: wyspy i salony Inglot, sklep internetowy
  • Cena: 20 zł
  • Pojemność: 15 ml
  • Konsystencja: wszystkie trzy sztuki mają bardzo dobrą, ani za rzadką, ani za gęstą konsystencję
  • Pędzelek: klasyczny, cienki
  • Krycie: wszystkie trzy sztuki to dwuwarstwowce
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: żaden nie sprawił mi problemów

 369

Bardzo przybrudzony brąz. Na paznokciach shimmer z buteleczki nie jest widoczny. Lakier trzymał się 4 dni.




370

Szarość z subtelnymi brązowymi i fioletowymi podtonami. Kremowe wykończenie. Zaczął odpryskiwać po trzech dniach. Ten jakoś podoba mi się najmniej z całej kolekcji...




371

Bardzo wielowymiarowy kolor! W zależności od oświetlenia na paznokciach mamy brąz, szarość lub wiśnię. Bardzo mi się podoba ten efekt :) Shimmer nie przenosi się z butelki na paznokcie.  Lakier dobrze się prezentował przez trzy dni.



58 komentarzy:

  1. Tu Słomię, ten rzut podoba mi się bardziej, świetne są! Cóż to za kremiszcze Cię uczuliło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to: http://www.patandrub.pl/sklep/p-79-bogaty-balsam-do-dloni-home-spa/

      zrobiła mi się swędząca wysypka na dłoniach, skórki wyschły. ale za chiny nie potrafię stwierdzić, który naturalny składnik jest za to odpowiedzialny :/

      Usuń
  2. Aż mnie skórki zabolały, jak przeczytałam o uczuleniu.
    A ja na przekorę - 370 najbardziej wpadł mi w oko spośród tych trzech. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsza była wysypka na dłoniach :]

      rozumiem :)

      Usuń
  3. Pierwszy jak dla mnie najlepszy. Na skorki polecam oliwke z Eveline!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam najróżniejsze specyfiki na skórki, ale czasem po prostu nic nie pomaga :(

      Usuń
  4. Podoba mi się ten jaśniejszy odcień - nawet mam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nr 370 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 369 i 371 najbardziej mi się podobają. Chciałam nawet pokazać je na blogu, ale przez światło, niestety mój aparat nie uchwycił ich rzeczywistego koloru... Albo chociaż przybliżonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, z światłem są teraz problemy :(

      Usuń
  7. Chyba najbardziej ten 369 mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 369 podoba mi się najbardziej :) Który krem Cię uczulił? Pisz szybko, bo musimy wiedzieć, co stanowi potencjalne zagrożenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.patandrub.pl/sklep/p-79-bogaty-balsam-do-dloni-home-spa/

      miałam odlewkę. zrobiła mi się wysypka na dłoniach. pierwszy raz w życiu. ale nie wiem, który składnik mnie tak załatwił...

      Usuń
  9. Współczuje problemów z dłońmi, znam ten ból :( Ten pierwszy podoba mi się najbardziej, fajny taki nieco ciemniejszy nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi wlasnie 370 spodobal sie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 370 - mój zdecydowany faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 369 najbardziej mi się podoba. Obecnie moje skórki też mają "trudne dni";)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory.

    Współczuję uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy z nich naj:) aj biedna Ty jesteś z tymi skórkami:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam problematyczne dłonie i to już się nie zmieni...

      Usuń
  15. oglądam je często na standzie, ale żadnego nie przygarnęłam i chyba już nie przygarnę. za to mam na paznokciach OPI od Ciebie :D
    buziaki słodziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech się opik dobrze nosi :]

      słodziaki buziaki :*

      Usuń
  16. bardzo mi się podobają lakiery z tej kolekcji, sama mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne szaraczki, zwłaszcza dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się rozejrzeć za 371, bo kusi mnie lakier, który w zależności od światła jest brązem, szarością i wiśnią;) Takie wielowymiarowe emalie nigdy się nie nudzą;)

    370 też jest piękny, lubię takie odcienie delikatnie podbite fioletem:) Ale ja lubię wszystko, co ma choć odrobinę tego koloru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Jaki krem do rąk wywołał u Ciebie alergię?

      Usuń
    2. 368 z tej kolekcji również polecam, bo też daje taki ciekawy efekt :)

      krem, który mnie uczulił: http://www.patandrub.pl/sklep/p-79-bogaty-balsam-do-dloni-home-spa/
      czasem naturalne kosmetyki mogą tak zrobić...

      Usuń
  19. Miałam z inglota mocną bordo czerwień - byłam zachwycona! Kolory są świetne i trwałe :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Po 369 spodziewałam się nieco więcej, 370 faktycznie mi też nie do końca pasuje, a 371 mam, ale wstyd się przyznać, jeszcze go nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolorek, chociaż nieco "nie mój" :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się podoba :) Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam swój pierwszy i jedyny dotychczas lakier z Inglota:) Jakiś zgniłozłotozielony:) Tylko tam znalazłam taki idealnie pasujący do mojej sukienki, a było to już wieki temu pewnie dawno go nie produkują:) Nigdy nie kupiłam kolejnego...może powinnam?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba im przyznać, że wybór kolorów mają ogromny ;)

      Usuń
  24. 371 jest piękny :) aczkolwiek numerkiem 370 też bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi 371 podoba się najbardziej tej trójki :)

      Usuń
  25. W 371 byłam pewna że ukaże mi się shimmer! ;o

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...