niedziela, 11 grudnia 2011

TAG: Motyle 2011.

Tag przywędrował do mnie od samej pomysłodawczyni, czyli Motylicy :) Dziękuję :)


Zasady:
1. Wstaw obrazek.
2. Napisz, od kogo otrzymałaś/łeś zaproszenie do zabawy.
3. Wyznacz po jednym produkcie (poza punktem 10.) w każdej kategorii.
4. Nominuj maksymalnie 5 osób.
 
  
1. Primus inter pares, czyli odkrycie roku.
 
Prawdziwa glinkowa maseczka (recenzję napiszę jak w końcu zbiorę się w sobie) :) W ogóle zaczęłam zwracać większą uwagę na składy kosmetyków pielęgnacyjnych i staram się wybierać te z jak najmniejszą ilością szkodliwej chemii.


 
 2. Zatrzepocz piórkami, czyli tusz do rzęs.
 
W tym roku moje serce podbiła maskara Lancome Hypnose, którą miałam okazję przetestować dzięki Hexxanie :*



3. Zabawa z kolorami, czyli kosmetyk do powiek.
 
Tutaj mam kilka ulubieńców:
 
Żelowy eyeliner z Essence (03 Berlin rocks)

Paletka Sleeka Oh So Special

Żelowy eyeliner z Catrice (020 It's Mambo No. 2)
 
Oraz kremowe cienie Stay All Day Essence (niestety nie mam zbiorczego zdjęcia).
 
 
4. Na tapecie, czyli podkłady, korektory, rozświetlacze, róże, bronzery.

Podkład: Max Factor Smooth Effects Foundation (poznałam go dzięki Śmieti)
 
Korektor: Helena Rubinstein Magic Concealer (miałam próbkę od Śmieti)
 
Róż: róż w musie Guerlain, który dostałam od Urbi (recenzja na pewno się pojawi)
 
 
 5. Patrz mi na usta, czyli mazidełka do ust.

Najciekawszym kosmetykiem w tej kategorii jest błyszczyk od Essence zmieniający kolor pod wpływem nastroju - fajny gadżet, który dostałam od Słomki :*
 
 
6. Pokaż swoją twarz, czyli kosmetyk do pielęgnacji twarzy.

Patrz punkt 1 :)
 
 
7. Chodź, pomaluj mój świat, czyli lakier do paznokci.

Tylko jeden? Nie potrafię wybrać jednego :) Kilka fajniejszych lakierów:
 


 
 
8. Kwiaty we włosach, czyli kosmetyk do włosów.

Zdecydowanie szampony i odżywki Alterry :)
  
 
9. Coś dla ciała, czyli kosmetyk pielęgnacyjny do ciała.

Obłędnie pachnące kosmetyki o przyzwoitych właściwościach pielęgnacyjnych, które poznałam dzięki Hexxanie :*


  
 
10. Coś dla ducha, czyli wybrana przez nas kategoria niekosmetyczna.

No cóż, kilka dni temu utonęłam w oczach Damona...
 
Taguję:

27 komentarzy:

  1. ciekawy Tag ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne cienie:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply:*
    dziekuje za TAGa, odpowiem w wolnej chwili i mam nadzieje, ze uda mi sie to zrobic przed wyjazdem;)
    Sciskam-CMOK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny Tag i ciekawe odpowiedzi. :) Chyba w końcu skuszę się na jakiś żelowy liner.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki piękne za taga ;) Postaram się szybciutko na niego odpowiedzieć :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag! Bardzo pomysłowy, gratulacje dla pomysłodawczyni :) a kategoria "zatrzepocz piórkami" mnie rozwaliła :D
    Prześliczne kolory lakierów do paznokci :)

    PS
    Dziękuję BARDZO BARDZO BARDZO za tak obszerną odpowiedź :) ja jestem wzrokowcem i jednakowo muszę chodzić jak się uczę, dlatego bardzo chętnie przetestuje rozwieszanie słowek po pokoju :) a z systematycznością to u mnie jest tak źle :D bo akurat słowek się lubię uczyć i zawsze conajmniej 6 dziennie nowych wpadnie, tylko ta gramatyka... trochę mi się wszystko myli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Róóóóóóóóóóóóż! Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ten błyszczyk, serio zmienia kolor ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, świetny TAG! Odpowiem na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, że odpowiedziałaś. :) No i bardzo mi miło, że tak wzbudził tak miłe emocje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier 860 przepiękny, ja Alterrę również lubię a najbardziej maskę z granatem, jedynie szampon z papayą był klapą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maggie, jeden z ciekawszych :)

    Hexx, :* bardzo jestem ciekawa Twoich typów :)

    Sonnaille, koniecznie się skuś :)

    Kat, :*

    Abscysynko, :)

    Wizażownia, nie martw się, nawet rodowici Anglicy mają problemy z gramatyką :)

    Zoila, i jest super :)

    Tishak, na blogu jest recenzja; u mnie zwykle z tego pomarańczu przechodzi w jasny róż :)

    Stri, cieszę się, że Ci się podoba :)

    Motylico, bo tag jest fajny, to takie podsumowanie roku kosmetycznego :D

    Beauty Wizaz, ja jestem w tym lakierze zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne cienie i lakiery, a serialu również jestem fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi ten fiolet z Essence, a Migotka to klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Glinka na kolejnym blogu, muszę ją w końcu kupić! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje:D :** Chyba troche zmodyfikuje ten tag i zrobie na koniec roku duze podsumowanie z moimi ulubiencami wszystkimi:D


    Lakiery w sumie wszystkie piekne pokazalas, Choose Me i Migotka sa takze u mnie w scislej czolowce:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dla odmóżdżenia też lubię ten serial o wampirach :) Damon jest chyba jego największym plusem - nakręca akcję, psuje jak tylko może a na końcu gra bohatera...

    OdpowiedzUsuń
  18. Paulina, serial jest the best :)

    Yasminello, ja też!

    Lady, jak kusi, to może wpadnie do kosmetyczki ;)

    Malowana lala, :)

    Mama..., na pewno będzie :)

    Darioszka, glinkę warto wypróbować :)

    Natalia, :)

    Kleo, w takim razie czekam na zmodyfikowanego posta :)

    Ada, :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O, nie myślałam, że to dziwadełko błyszczykowe aż tak Ci się spodoba. Bardzo fajny tag, już myślę intensywnie nad swoimi odpowiedziami.

    OdpowiedzUsuń
  20. I to OPI dla Syfory wygląda smakowicie.
    Chciałabym spróbować wreszcie czegoś z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słomka, z błyszczyku jestem naprawdę zadowolona: zmienia kolor, daje efekt tafli, nie ma drobinek, nawilża usta, no po prostu super :) a z YR polecam Ci właśnie serię Les Plaisers Nature - boskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz trafiłam na tego TAGa, fajny:)
    No to czekam aż przypłynie do mnie- pewnie później będę miała problem,żeby sie do niego zabrać, ale co tam:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...