wtorek, 10 grudnia 2019

Flormar, Sugar Candy, SC02 Blueberry Gummy

Lakier dostałam od Hexxany.

Pojemność: 11 ml
Kolor: atramentowy niebieski z niebieskimi i fioletowymi iskierkami
Konsystencja: bardzo rzadka, wręcz wodnista
Pędzelek: klasyczny, równo przycięty, ani za szeroki, ani za wąski, wygodny
Krycie: o matko, słabe - do pełnego krycia potrzeba czterech warstw; chyba lepiej potraktować ten lakier jako topper
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Orly)
Zmywanie:bez problemów
Trwałość: na moich miękkich paznokciach tylko dwudniowa


10 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...