poniedziałek, 9 grudnia 2019

NYX, soft matte lip cream (Manila), butter gloss (peach cobbler), butter lipstick (fizzies)

Swoją przygodę z produktami do ust marki NYX zawdzięczam Justynie. To od Niej dostałam trzy posiadane przeze mnie sztuki.


Płynna pomadka soft matte lip cream bardzo przypomina mi podobne pomadki Manhattan, które już  daaaawno temu zniknęły z rynku, a które wspominam z ogromnym sentymentem. Kosmetyk NYX ma podobodną do nich kremową konsystencję, wykończenie miękkiego matu, dobrą pigmentację i jest niewyczuwalny na ustach. Nie wysusza ich, a jego trwałość to u mnie około 5 godzin, po upływie których zauważam zjadanie się pomadki od środka. Robiąc poprawki, muszę zmywać pierwszą warstwę, gdyż po dołożeniu drugiej mazidło lubi zbierać mi się w bruzdach wargowych. Klasyczny gąbeczkowy aplikator jest wygodny w użyciu, daje odpowiednią precyzję, a proces aplikacji umila przyjemny, waniliowy zapach pomadki. Odcień Manila to uroczy rozbielony koral.



Ten sam aplikator znajdziemy w podobnym wizaulnie opakowaniu błyszczyka butter gloss. Ma on przyjemnie nawilżającą formułę, również waniliowy zapach i jest średnio napigmentowany. Zaskoczyła mnie jego trwałość jak na błyszczyk, bo wynosi jakieś 4 godziny bez jedzenia. Odcień peach cobbler to właśnie tak dodająca świeżości brzoskwinia.



Nie mam zdjęć opakowania pomadki butter lipstick, ale podejrzeć je można tutaj. Moim zdaniem,  w przeciwieństwie do dwóch wyżej opisanych koleżanek, jest brzydkie, tanie i niefunkcjonalne - sztyft pomadki jest luźny, jak również kosmetyk bardzo łatwo samoistnie się otwiera, więc noszenie w torebce to ryzyko. Moja pomadka ma lekką pigmentację, jest bezzapachowa i daje przyjemne, kremowe wykończenie na ustach, jak również uczucie nawilżenia. Od tego typu pomadek nie należy spodziewać się świetnej trwałości, ale za to komfort noszenia to jej ogromny plus. Odcień fizzies to taka jasna brzoskwinka.
 

Są tu jacyś fani mazideł do ust NYX?

8 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...