wtorek, 17 grudnia 2019

ColourPop, no filter concealer, Fair 06 & ultra matte lip, Bumble, Sizzle

Moja przygoda z marką ColourPop trwa w najlepsze. Pisałam Wam już o świetnej kredce do brwi Precision Brow Pencil (klik) oraz fantastycznej jakościowo paletcie cieni Give It To Me Straight (klik), a dziś przychodzę z pozostałą resztą mojej ColourPop-owej gromadki, czyli z korektorem pod oczy oraz matowymi pomadkami w płynie.


Zakupy robiłam oczywiście online na stronie marki i musiałam zdalnie dobrać sobie odcienie. Kiedy zobaczyłam na żywo swój korektor w odcieniu 06 Fair pomyślałam, że jest niemal biały i będzie za jasny nawet dla mnie, ale na szczęście spotkała mnie przyjemna niespodzianka - mazidło nie robi u mnie efektu pandy.

Mamy tu ładne opakowanie ze złotymi napisami; mamy wygodny, lekko spłaszczony, gąbkowy aplikator. Formuła korektora jest emolientowa i niewysuszającą. Nosi się pod okiem komfortowo.


Kosmetyk w zadowalający sposób wyrównuje koloryt skóry pod oczami (średnie krycie) i odbija światło. Nie mam do niego zastrzeżeń.




Pomadki też mają wizualnie bardzo ładne ubranka. Aplikator to małych rozmiarów, dość precyzyjna gąbeczka. Właściwościami szminki przypominają mi pomadkę Jeffree Stara (klik) - mają brzydki, plastikowy zapach, mocno matowe wykończenie, zastygają na ustach i dają uczucie gumowej warstwy na naskórku. Usta są też nieco ściągnięte. Dodatkowo oba posiadane przeze mnie kolory są na wargach zdecydowanie ciemniejsze niż w opakowaniu.





Bumble jest na żywo bardziej rdzawy niż na moich zdjęciach. Producent opisuję ten odcień jako ciepłą różę. Bez tłustego jedzenia wymaga poprawek po około 4 godzinach; schodzi z ust nierówno, płatami.


Sizzle to połączenie marsali z borówką. Jedna z najtrwalszych pomadek w mojej kolekcji - bez tłustego jedzenia potrafi nie wymagać poprawek przez ponad 8 godzin!

10 komentarzy:

  1. Korektor bardzo ładnie wygląda pod oczami. Niesamowite jak długo utrzymuje się druga z pomadek, jestem pod wrażeniem.. Miałam ochotę kiedyś kupić paletę Colourpop ale w końcu się nie zdecydowałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ze swojej paletki cieni bardzo zadowolona :) póki co wypróbowałam cztery różne rodzaje kosmetyków tej marki i wszystkie okazały się świetne jakościowo :)

      Usuń
  2. The concealer looks decent and liking the lips :-D

    I am wondering about your nails! They looks festive ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. both the concealer and the lippies are really decent quality :)

      oh, this is a very old maybelline nail polish, lol. still love it. I don't think you can get it anywhere as my blog post about is was from 2013:

      https://simplyawoman86.blogspot.com/2013/12/maybelline-color-show-brocades-219-foil.html

      Usuń
    2. Haha I checked I got it. Very pretty :-D

      Usuń
    3. Yes, it is. I'm almost finished with my bottle and that's rare ;)

      Usuń
  3. Korektor chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...