niedziela, 17 grudnia 2017

Colur Alike, 465 miasto grzechu

Kolejną czerwień do kolekcji podarowała mi Hexxana. Od jakiegoś czasu bardzo lubuję się w czerwonych paznokciach; pasują mi do wielu ciuchów - na przykład granatowej sukienki w białe kropki, którą widać w tle.

Pojemność: 8 ml
Kolor: krwista, ciepła czerwień z drobniuteńkim shimmerem
Wykończenie: shimmer
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny, dość wąski
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Golden Rose)
Trwałość: 3 dni na moich kruchych, miękkich paznokciach
Zmywanie: bez problemów



Czerwień to taki grudniowy odcień ;)

20 komentarzy:

  1. Czerwień zawsze idealnie się sprawdzi w okresie świątecznym ( i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie czerwien, z shimmerem tym bardziej :) mi die tez wydaje, ze czerwien mi zazwyczaj pasuje do wszystkiego. No moze nie do rozu, ale takich ubran prawie nie mam (nie liczac urlopowych, bo to inny temat)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka sprawdzi się zawsze :) Bardzo fajny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaka cudna czerwień! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor i efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...