niedziela, 21 maja 2017

NCLA, Donna

Lakier NCLA podarowała mi Hexxana. To moje pierwsze spotkanie z tą marką.

Pojemność: 15 ml
Kolor: przybrudzony granatowy fiolet ze srebrnym shimmerem
Konsystencja: gęstawa
Pędzelek: klasyczny, względnie szeroki
Krycie: w zasadzie jedna warstwa mogłaby wystarczyć, ale wolę nakładać dwie
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Essie good to go)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: na moich miękkich, słabych paznokciach - dwudniowa




I got this NCLA nail polish from a friend.

Volume: 15 ml
Colour: dusty navy blue purple with silver shimmer

Consistency: on the thick side
Brush: classic, quite broad
Coverage: it could be a one-coater but I prefer two coats
Drying time: not tested; I used Essie good to go top coat
Removing: no problems
Durability: two days on my weak, soft nails

36 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, tylko szkoda, że trwałość słaba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień, szkoda że nie trwały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na miękkich, wyginających się na wszystkie strony paznokciach naprawde niewiele lakierów lepiej się trzyma...

      Usuń
  3. Jak to jest? jestem osobą która za niebieskim na własnych paznokciach nie przepada, a Ty zawsze znajdziesz taki odcień, że naprawdę mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo to bardziej granatowy fiolet niż niebieski :P

      Usuń
  4. Wiesz, że lubię NCLA, mam ochotę teraz na naklejki, to jest dopiero super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że trwałość taka krótka, ale sam kolor nawet, nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienkie, miękkie paznokcie to niełatwy zawodnik :/

      Usuń
  6. znam ten ból kiepskich paznokci!!! wrrrr.... ale dla odmiany na stopach mi sie lakiery trzymaja tygodniami :)

    sliczny ten niebieski. bardzo mi sie podoba. nie mam nic podobnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, u mnie też! choc z paznokciami u stóp mam ten problem, że płytki są bardzo nierówne, mają duże "żłobienia" i ciężko się to maluje :/

      Usuń
  7. prześliczny kolor :) szkoda, że tylko2 dni się trzyma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przez to, że mam miękkie paznokcie, które wyginają się przy każdym nacisku...

      Usuń
  8. na paznokciach prawie nie widać tych drobinek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo widać, aczkolwiek nie aż tak dobrze, jak w buteleczce

      Usuń
  9. oj biedne skórki :P kolor bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek ładny ale koniecznie zadbaj o skórki, ja używam oliwki z semilaca po każdym mani i pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie wcieram w nie olejki :)
      to skaleczenie to efekt bolesnego zderzenia z klamką od drzwi. jestem ogromną niezdarą

      Usuń
  11. Bardzo ładny odcień! Marki NCLA nie miałam jeszcze okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, choć już nie pamiętam kiedy ostatnio używałam zwykłego lakieru do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda, na moich paznokciach pewnie bym miała jeszcze krócej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W buteleczce taki drobinkowy, a na paznokciach prawie jak kremowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trwałość kiepska, ale kolor przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post and color really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...