niedziela, 6 listopada 2016

Zakupy października.

Na samym początku października zdarzyła mi się wyprawa rekonesansowa do drogerii Superdrug, która zakończyła się spontanicznymi zakupami:


Potrzebowałam białego podkładu do rozjaśniania zbyt ciemnych podkładów. Szukałam w szafach MUA i Makeup Revolution, ale nie było. Produkt taki znalazłam natomiast u Models Own i na razie jestem z niego ogromnie zadowolona. Poza tym wypatrzyłam nowe matowe pomadki Rimmela z serii The One (wzięłam jedną) oraz ośmiocieniowe paletki Max Factor (jest ich trzy; kolorystyką przypominają Naked 1, 2 i 3; moja paletka nazywa się 03 Rose Nudes). W oko wpadł mi też zestaw gąbek do makijażu Real Techniques w świetnej cenie 20 funtów oraz owalny pędzel Makeup Revolution, który stracił pęczek włosia już po jakiś pięciu myciach, więc jestem wściekła, że wydałam na niego 10 funtów. 


A na samym końcu miesiąca poszłam do Tk Maxx po ciężarki na kostki (nie było), a wyszłam z:


Nie umiem odmówić miniaturom Essie oraz Orly, jeśli kolory wpadną i w oko...

60 komentarzy:

  1. Ogromna szkoda, że pędzel MUR się tak szybko rozleciał :/ Zaciekawił mnie ten biały podkład Models Own :) Ja się czaję na biały mixer do podkładów z NYX, ale na razie jest niedostępny w nowo otwartym sklepie online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby można go dalej używać, bo rozkleił się pęczek włosia przy brzegu, ale i tak jestem ogromnie zła.

      Usuń
    2. Ale szkoda z tymi szczoteczkami/pędzlami :/

      Usuń
    3. Tak czy inaczej to nie powinno mieć miejsca...

      Usuń
    4. a już na pewno nie na początku użytkowania :/

      Usuń
  2. chciałabym wypróbować tą szczotę z MUR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, moja zaczęła gubić pęczki włosia już po kilku myciach, więc nie polecam...

      Usuń
  3. ciekawa jestem paletki Max Factor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście będzie wpis, ale już mogę zdradzić, że jest bardzo udana :)

      Usuń
  4. Ten zestaw gąbek jest boski - no i przy obecnej cenie funta dla nas w cenie faktycznie fantastycznej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie by było, gdyby niski kurs funta utrzymał się przez jakiś czas ;)

      Usuń
  5. Ciekawe jak sprawdzą się te gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańczową już kiedyż miałam i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. też mi się podobają, dlatego capnęłam oba zestawy...

      Usuń
  7. Gąbeczki Real Techniqes bardzo mnie intrygują. Jeszcze nie miałam przyjemności ich używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańczowa jest świetna, innych jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  8. "Ciężarki na kostki" najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te cienie Max Factor wyglądają świetnie:) krece się sama kolo paletki którą kupiłaś :)

    Models Own ma taki podkład? Musze go kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem warto się skusić. bardzo fajne cienie :)

      ma :) też się zdziwiłam :) co więcej, mam wrażenie, że poprawia właściwości tanich, zbyt ciemnych mazideł (daje ładne matowo-świetliste wykończenie i przedłuża trwałość podkładu)

      Usuń
  10. Tych lakierów do paznokci to Ci bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw gąbek. od ok miesiąca mam podobne szczotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak, jesteś zadowolona? bo ja zdecydowanie wolę gąbki...

      Usuń
    2. zależy do czego, ze szczotkami jest więcej zabawy ale myślę, że nabiorę wprawy

      Usuń
  12. Wizyty w TK Maxx zawsze kończą się nieplanowanymi zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) wystarczy tylko zajrzeć na dział kosmetyczny ;)

      Usuń
  13. Te gąbki wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super ten zestaw gąbeczek, muszę siostrę namówić, żeby się za takim rozglądnęła dla mnie :) Pędzla z MUR szkoda, nigdy nie miałam akcesoriów tej marki, jedynie kosmetyki. A może warto by złożyć reklamację, jeśli zakup był zrobiony niedawno? Sama nie wiem, ale raz czytałam na jakimś blogu o reklamacji pędzli Hakuro i chyba nie było problemów, ale to pewnie zależy od sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech się siostra pospieszy, bo to była cena promocyjna :)

      nie zdążę zrobić reklamacji, bo jestem na kilkutygodniowym urlopie w Polsce. po powrocie do UK będzie już za późno

      Usuń
  15. Fajnie, że te lakiery były tak zapakowane. Jak widzę w Tk maxx te wszystkie babki, które otwierają lakiery za 30 zł za sztukę to szlag mnie trafia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! niezapakowane rzaadko kupuję; musi mi się naprawdę kolor podobać

      Usuń
  16. Nie słyszałam o tej drogerii. Czy to polska sieć? Paletka cieni jest piękna. Uwielbiam takie kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to polska sieć, ale występuje w Polsce. szukaj w galeriach handlowych :)

      Usuń
  17. Prześliczne są te lakiery :) Same rarytaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem, że czerwień z ORLY bardzo dobrze mi się nosi :)

      Usuń
  18. Ja jakoś nie mogę przekonać się do tego typu pędzli ;) Ale super zakupy :) Pozdrawiam https://urozmaiconastrategia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię Ci się. ja zdecydowanie wolę gąbeczki niż takie owalne pędzle :)

      Usuń
  19. Zestaw gąbeczek RT wygląda genialnie! Ciekawa jestem czy trafi do polskich sklepów internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie biały podkład, ja dosłownie przedwczoraj zakupiłam biały podkład właśnie z Makeup Revolution. Jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też czaiłam się na ten z Revolution, ale nie było go stacjonarnie. niemniej z kosmetyku Models Own jestem ogromnie zadowolona, więc może to i lepiej ;)

      Usuń
  21. Zestaw gąbek RT wygląda super, choć jestem wierna Beauty Blenderowi ;)
    Intrygowały mnie swojego czasu te pędzle szczoty, ale stwierdziłam, że mimo wszystko wolę klasykę i tak już zostało. Szkoda, że zakup okazał się mało trafiony. Doczytałam już, że wrócisz za kilka tygodni, ale i tak bym reklamowała. Z doświadczenia wiem, że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie miałam beauty blendera :)

      jeśli znajdę paragon... i nie wiem, czy kartonika nie wyrzuciłam

      Usuń
  22. Paletka od Max Factor od razu rzuciła mi się w oczy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwień z Essie wygląda przepięknie. Zastanawiałam się na tego typu pędzlem, ale ostatecznie odpuściłam, pewnie i tak bym go nie używała.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...