sobota, 26 listopada 2016

Warto poznać: Ava, Professional Home SPA, Age Control, Przeciwzmarszczkowe serum pod oczy

Może i mieszkam w UK, ale sercem jestem w Polsce i uwielbiam odkrywać nasze rodzime perełki. Dzisiaj właśnie o takim kosmetyku.

Kupiłam go około rok temu w sklepie internetowym marki. Niestety przeszukując stronę w chwili obecnej nie potrafię go znaleźć. Mam nadzieję, że nie został wycofany, bo chciałabym jeszcze do niego wrócić. Zawiera peptydy, a moje rejony podoczne zdają się za peptydami przepadać.


Serum zostało zapakowane w tubkę o nietypowej dla produktów pod oczy pojemności 50 ml. Stosowałam mazidło grubą warstwą (niczym maskę) raz dziennie - na noc - przez około 8 miesięcy. Wydajność oceniam na piątkę, zwłaszcza że zapłaciłam za niego mniej niż 20 zł.

Serum ma lekko żółtawy kolor i konsystencję emulsji. Nałożone grubą warstwą wchłania się dość długo, ale to logiczne. Kosmetyk jest też na tyle treściwy, że nie czułam potrzeby nakładania dodatkowo kremu pod oczy.

Rezultaty stosowania produktu przyszły po dobrym miesiącu i utrzymały się do końca tubki. Skóra pod oczami zrobiła się gęstsza, bardziej nawilżona, bardziej elastyczna. I dokładnie o to mi chodziło. Wiem, że moich linii (czas nie stoi w miejscu) nie da się wyeliminować kremem, ale nie rzucają się tak w oczy, bo skóra jest w dobrej kondycji. Do rozjaśnienia zasinień i cieni pod oczami nie doszło, ale towarzyszą mi już one od ponad trzech lat (mniej więcej od połowy ciąży) i myślę, że są to sprawy związane z hormonami, niedosypianiem, zmęczeniem i stresem, i już nie zwracam na nie większej uwagi, a bardziej zależy mi na zachowaniu względnie gładkiej skóry pod oczami niż na pozbyciu się cieni za wszelką cenę.

Dobry, tani kosmetyk, który warto poznać, o ile Ava go nie wycofała ze sprzedaży, co byłoby wielką niesprawiedliwością i źródłem frustracji dla mnie (no bo kto lubi, żeby ich kosmetyczni ulubieńcy cichaczem ewakuowali się z obiegu?)!

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, choć nie wszystkie są równie skuteczne. Ale to chyba naturalne ;) Polecam błyskawiczną maskę liftingującą, genialna przed wielkim wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im większy asortyment, tym większe prawdopodobieństwo, że nie wszystkie kosmetyki będą ideałami ;) ale póki co mam z Avą dobre doświadczenia :)

      Usuń
  2. Nie znam tej marki za bardzo. Kojarzę, ale sama nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się zainteresować, bo Ava dobrze sobie poczyna :)

      Usuń
  3. nie miałam nigdy kosmetyku z Ava . nigdy nie używałam. fajnie, że jesteś zadowolona z efektów. to najważniejsze. czas leci. a mnie ludzie dają co raz mniej lat. ale to chyba z grzeczności. ostatnio ktoś odmłodził mnie o 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi do 30 też dawali mniej... a teraz dają mi tyle, ile mam :/

      Usuń
  4. Wkurzające to, gdy znajdziemy kosmetyk, z którym się polubimy i wtedy firma postanowi go wycofać :/ Oby to nie był ten przypadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby! widziałam kilka dodatków do tej linii, może po prostu robią lifting (oby!)

      Usuń
  5. z chęcią bym ten produkt wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym widzieć, czy jest jeszcze w sprzedaży...

      Usuń
  6. Ja jeszcze nie używam tego typu kosmetyków (mam 23 lata).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ogóle stosujesz kremy pod oczy? jeśli nie, naprawdę warto już zacząć :)

      Usuń
  7. Wygooglowałam go, w aptece internetowej jeszcze jest. Oby nie zniknął za szybko bo mam co kłaść pod oczy, ale ten wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, czy dla mnie okazałoby się równie dobre? Trochę za nim googlałam i widzę, że akurat apteka Słonik ma je w swojej ofercie. Na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ja szukałam tylko w ich sklepie internetowym, a powinnam była szerzej zapuścić sieci...

      Usuń
    2. W ich sklepie też byłam, ale na samym końcu ;) Jakoś pierwszy odruch był skierowany w kierunku ulubionych aptek. Słonik ma chyba jedne z najlepszych warunków odnośnie realizacji zamówień zagranicznych tzn. nie zawyżają sztucznie kosztów przesyłki, płatność w kilku wariantach i jak czegoś nie ma bądź się szuka, to mogą ściągnąć na zmówienie.

      Usuń
    3. jeszcze nigdy nie kupowałam w słoniku, ale mam w pamięci tę aptekę :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...