poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Flora by Gucci, Gorgeous Gardenia EDT

Skoro mamy wiosnę, postanowiłam pokrótce przedstawić Wam sympatyczną, kwiatowo-owocową kompozycję od Gucci. Perfumy te dostałam kilka lat temu w prezencie urodzinowym i polubiłam od pierwszego niuchnięcia.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwone jagody, gruszka
nuta serca: biała gardenia, plumeria
nuta bazy: paczula, brązowy cukier


Flakonik jest przepiękny. Mała rzecz a cieszy.

Kiedy dostałam te perfumy kilka lat temu, bardzo chętnie sięgałam po nie jesienią i zimą. Zapach jest słodki, a wtedy był jeszcze mocny i ogoniasty; nie chciałam latem nikogo nim niechcący poddusić (w końcu co podoba się mnie, może u kogoś innego wywołać ból głowy). Zimą za to bardzo poprawiał mi, dziecku lata, humor.

Teraz, około 3 lat później, po tę samą flaszkę sięgam nawet w cieplejsze miesiące, bo starzejąc się zapach stracił na projekcji i trzyma się blisko skóry. Pewnie gdybym nie miała dość sporej kolekcji perfum, zużyłabym go zanim to nastąpiło, ale ja lubię wybór i dopasowuję sobie perfumy do okazji i nastroju. 

Tracąc na projekcji perfumy nie utraciły swojego uroku. Bynajmniej. Są wesołe, niezobowiązujące, przyjemnie słodkie. Na sobie najbardziej czuję mieszankę jagód i gruszek na kwiatowym tle. Może i nie jest to nic wyrafinowanego, ale dzięki temu zapach jest noszalny i idealny na co dzień.

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. nigdy nie doceniałam gruszki, a jednak potrafi pięknie pachnieć ;)

      Usuń
  2. ja też mam sporą kolekcję, teraz staram się jednak zużywać perfumy te których niewiele już zostało

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu zapachy (po opisie), nie miałam okazji go niuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie opisalas zapach :) muszé sobie niuchnac, wydaje mi sie, ze polubilabym sie z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zapach, flakonik również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo czerwone jagody i gruszka :) muszę je sprawdzić przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flora to bardzo ładny, uniwersalny zapach, a w jego flakoniku jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam go i uważam że to bardzo dobry, kobiecy zapach w gustownej i ładnej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się, czy spodobałby mi się ten zapach. Lubię słodkawe, ale cięższe, korzenne wersje. No i nie mam takich skrupułów jak Ty - jak perfumy mi się podobają to noszę je niezależnie od pory roku. Jestem na tyle samolubna, że wyżej stawiam swoje preferencje ;) Z drugiej strony nigdy nie perfumuję się na tyle mocno, by dawać "sobą" innym po nosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zapach nie jest korzenny :) ale sprawdzić warto ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...