piątek, 21 kwietnia 2017

Essie, lapiz of luxury (& avenue maintain)

Niedawno Hexxana podesłała mi kilka lakierów do paznokci, w tym dwóch koleżków z jednej z moich ulubionych lakierowych marek, Essie. Avenue maintain już Wam tu opisywałam (klik), gdyż posiadam miniaturę, ale pomyślałam, że fanie będzie zestawić go dla porównania z przedstawianym tu dziś lapiz of luxury, bo to podobna rodzina kolorów. Avenue maintain mam na palcu serdecznym i kciuku.

Dostępność: szafy Essie, online
Cena: ok.8 funtów
Pojemność: 13,5 ml
Kolor: lekko przybrudzony błękit
Wykończenie: krem
Konsystencja: rzadkawa
Pędzelek: szeroki i wygodny
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Essie good to go)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: 3 dni na moich miękkich paznokciach

Lapiz of luxury jest jaśniejszy i troszkę bardziej przybrudzony niż avenue maintain. Oba są ładne i idealne na sezon wiosenno-letni.



I got lapiz of luxury from a friend. I thought I will compare it to avenue maintain as it is the same family of colours. I'm wearing avenue maintain on my ring finger as well as on my thumb.

Availability: Essie stands
Price: GBP 7.99
Volume: 13.5 ml
Colour: light blue with grey undertones
Finish: cream
Consistency: thinnish
Opacity: a two-coater
Drying time: not tested (I used Essie good to go top coat)
Removing: no problems
Durability: 3 days on my soft nails

Lapiz of luxury is lighter than avenue maintain and it has a little bit of grey undertones in it. Both colours are perfect for spring and summer.

35 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś. Fajnie podkreśla latem opaloną skórę. Zwłaszcza na stopach wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, choć avenue maintain bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskości to nie moja rodzina kolorystyczna, ale jak sobie popatrzyłam przy ostatnim spotkaniu na Twoje dłonie, to przyznam, że lakiery prezentowały się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na naszym spotkaniu miałam na paznokciach jeszcze inną niebieskość z Essie, strut your stuff :)

      Usuń
  4. oba cudne ale bardziej podoba mi sie glo6wny bohater posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja z kolei nie wytrzymałabym z jednym mani na paznokciach przed 2 tygodnie... uwielbiam zmiany ;)

      Usuń
  6. Piękne te niebieskości! Z Essie też miałam kiedyś bardzo podobny odcień :).

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor śliczny :-) nawet dla mnie chociaż ja z niebieskim na paznokciach nie zawsze się lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że będziesz zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy spodoba Ci się Donna z NCLA ;)

      Usuń
    2. w buteleczce mi się podoba, na paznokciach jeszcze nie miałam. od wczoraj noszę na nich flejki z color club i nie mogę uwierzyć, że pozbyłaś się tak pieknego lakieru *_*

      Usuń
    3. Miałam ogromne parcie na ten lakier CC, naszukałam się jak szalona :D po czym użyłam może kilka razy i stał w szufladzie. Stwierdziłam, że lepiej lepiej go wykorzystasz. Niech dobrze służy i cieszy oczy :)))

      Usuń
    4. ja na pewno nikomu go nie oddam. jest bajeczny!

      Usuń
    5. :*
      Taki był plan :D

      Nie wiem co się stało, ale straciłam zainteresowanie kolorowymi buteleczkami ;) zostawiłam sobie zestaw w stylu "najlepsze z najlepszych" i sukcesywnie pozbywam się zasobów. Od kiedy poznałam lakier NCLA Volume II, to używam go non stop :D Dla odmiany moja Mama szaleje z paznokciami, a do tej pory było na odwrót.

      Usuń
    6. mam nadzieję, że mi się kolorowe paznokcie nigdy nie znudzą :)

      Usuń
  9. Przychodzi mi na myśl jedno określenie - niezapominajkowy ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...