środa, 25 kwietnia 2018

OPI, Malaysian Mist & Bubble Bath

Oba nudziaki trafiły do mnie od Hexxany :* Ponieważ są bardzo do siebie podobne, zrobiłam małe porównanie. Od razu zdradzę, że Bubble Bath podoba mi się bardziej; jakoś ładniej zgrywa się z moim odcieniem skóry.
  

Malaysian Mist
Bubble Bath
Pojemność
15 ml
15 ml
Kolor
Lekko łososiowy, transparentny róż
Jasny, transparentny róż
Wykończenie
kremowe
kremowe
Konsystencja
rzadka
rzadka
Pędzelek
szeroki
szeroki
Krycie
Można stopniować od lekkiego (1 warstwa) po krycie w około 90 % (3 warstwy)
Można stopniować od lekkiego (1 warstwa) po krycie w około 90 % (3 warstwy)
Wysychanie
Z wysuszaczem - szybkie
Z wysuszaczem - szybkie
Zmywanie
Bez problemów
Bez problemów
Trwałość na miękkich, łamliwych, łuszczących się paznokciach
2 dni
2-3 dni




po lewej Bubble Bath; po prawej Malaysian Mist 

 

Malaysian Mist
Bubble Bath
Volume
15 ml
15 ml
Colour
Salmonish, transparent pink
Light, transparent pink
Finish
cream
cream
Consistency
thin
thin
Brush
broad
broad
Opacity
Varies depending on the number of layers
Varies depending on the number of layers
Drying time
With a quick dry top coat - fast
With a quick dry top coat - fast
Removing
No problems
No problems
Durability on my soft, weak nails
2 days
2-3 days

24 komentarze:

  1. jak dla mnie za malo kryjace :) nie lubie jak mi przeswituje koncowka paznokcia :) ale kolory super! batdzo takie lubie na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo malo takich lakierow ,ale od wielkiego dzwonu czasem mi sie zachce takiego efektu ;)

      Usuń
  2. Piękne kolorki, bardzo subtelne i na każdą okazję :-) podoba mi się efekt takiego lekkiego prześwitu. Z tej dwójki również bardziej urzeka mnie Bubble Bath :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba taki naturalny i ten blask :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne dzienniaki :) Tabelka cieszy moje oczy :D Jest taka czytelna!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie bardziej podoba się Malaysian Mist choć tak jasnych lakierów za bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie i czesto nosze Bubble Bath, choc dla mnie moglby byc odrobinke mniej transparentny, kolor ma fascynujacy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemnie wyglądają na paznokciach. Muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taki efekt u innych; uważam, że taki manicure wygląda bardzo schludnie i elegancko; natomiast u siebie nie lubię takich jasnych i półtransparentnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście są do siebie podobne. Ostatnio szukałam takiego właśnie lakieru, co niby jest, a jakby go nie było. :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...