niedziela, 18 marca 2018

Yves Rocher, Riche Creme, Comforting Anti-Wrinkle Cream

O opisywanym dziś kremie Yves Rocher słyszałam wiele pozytywnych opinii, ale sama nie miałam parcia na zakup. Było nam jednak przeznaczone się spotkać, gdyż przywędrował do mnie w prezencie od kochanej Hexxany.

Czternastomililitrowa tubka wystarczyła mi na około dwa miesiące stosowania rano i wieczorem.


Jak widać, producent zapakował krem do typowej dla tego typu kosmetyków tubki z dziubkiem. Sam produkt ma postać białej emulsji i nie jest ani specjalnie rzadki, ani specjalnie gęsty. Potrzebuje kilku minut na wchłonięcie.


Przy pierwszym zetknięciu krem ten wydał mi się lekki, a co za tym idzie - mało odżywczy. Podczas regularnego używania okazało się jednak, że to pierwsze wrażenie było bardzo mylne. Kosmetyk naprawdę dobrze nawilża, a przy tym spokojnie nadaje się do stosowania i na dzień, i na noc. Znakomicie spisuje się pod makijażem, gdyż zapewnia nawilżenie skórze pod oczami, a jednocześnie świetnie współgra z podoczną kolorówką. Stosowany nieco grubszą warstwą na noc rzeczywiście nawilża i koi, dzięki czemu skóra staje się elastyczniejsza i ładniej wygląda. Oczywiście zmarsczek nie prasuje, ale jestem realistką i nie mam podobnych oczekiwań.

Muszę przyznać, że to jeden z lepszych kremów pod oczy, z którymi się zetknęłam.

20 komentarzy:

  1. Za wiele kosmetyków tej marki nie miałem prawdęcpisząc

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jeden z moich dyżurnych kremów. Ten i wersja do twarzy na noc. Nie wiem już przez ile sztuk przeszłam, ale wracam do niego od lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę po niego sięgnąć, jak skończy mi się to co mam, bo moja skóra (również ta wokół oczu) bardzo potrzebuje nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Yves Rocher, ale tego kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz tę markę, moim zdaniem ten tu krem warto poznać :)

      Usuń
  5. Czyli jest raczej Comforting niż Anti-Wrinkle, ale to też dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się jest po 30, ma dziecko, stresującą pracę i się wiecznie niedosypia, żaden krem nie pomoże na zmarszczki ;)

      Usuń
  6. z tego co kojarzé to Asia lubi jaka serié kosmetykow YR :) napewno wiedziala co Ci podsya :P lubié kremy pod oczy, które nie rozczarowywuja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia lubi właśnie tę serię, dobrze kojarzysz :)

      Usuń
  7. Och, dobrze wiedzieć! Wiem, że często chwalony z YR jest taki w białej tubce z metalową chłodzącą końcówką - anti-global czy jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czytałam też o nim, że na dojrzalszej skórze już się nie sprawdza...

      Usuń
  8. Fajnie, że jesteś zadowolona, najważniejsze że robi co ma robić, gdzie Ty masz te zmarszczki? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod oczami, a gdzie :P
      i kurze łapki też już chcą się formować :/

      Usuń
  9. O tak, kiedyś uwielbiałam krem pod oczy z serii Riche Creme, wtedy był jeszcze w słoiczku. Potem zmienili go 20 razy i dziś już nie mam pojęcia, co tam jest w środku, ale dobrze wiedzieć, że wciąż coś godnego uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę przeszdł aż tyle reformulacji? po jego skuteczności - nie powiedziałabym ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...