wtorek, 16 stycznia 2018

HIT: Mazidła, olejek powiększający biust.

O olejku z voluplus z Mazideł przeczytałam po raz pierwszy u Bogusi. Następnie w lutym zeszłego roku sama kupiłam dwie butelczyny. Wprawdzie nie zależało mi na powiększaniu piersi, gdyż nosiłam rozmiar 70E, ale interesowało mnie ich ujędrnienie, gdyż ciąża i karmienie piersią odbiły się na ich kondycji. Zaczęły ciążyć w dół.

Po dziesięciu  miesiącach cowieczornego stosowania mogę powiedzieć, że jest to genialny kosmetyk i na pewno będę po niego sięgać.

Z Mazideł:
Informacje ogólne: zestaw zawiera wszystko co jest potrzebne do wykonania jednej porcji olejku w warunkach domowych, czyli odważone porcje półproduktów. W zestawie znajdują się także: opakowanie do przechowywania serum + etykieta + drukowana instrukcja wykonania.
Pomimo, że wśród czynników determinujących objętość biustu najważniejsze są geny, istnieją również inne aspekty wpływające na jego kształt i objętość (dieta odchudzająca, ćwiczenia, ciąża, karmienie piersią). Za najbardziej istotny element strukturalny biustu, wpływający na jego kształt i rozmiar, uznaje się tkankę tłuszczową. Najbezpieczniejszą i najbardziej naturalną metodą zwiększania objętości biustu jest działanie miejscowe przy wykorzystaniu substancji aktywnych stworzonych do stymulowania naturalnej produkcji tkanki tłuszczowej. Objętość wzrasta bez ryzyka, ponieważ tworzenie tłuszczu nie wpływa na gruczoły sutkowe. Zawarta w olejku substancja aktywna Volupulus™ jest standaryzowanym surowcem o potwierdzonej zdolności do zwiększania objętości biustu. Mechanizm jego działania polega na stymulowaniu adipogenezy. Jest to proces powstawania nowych adipocytów, czyli dojrzałych komórek tłuszczowych.


Skład olejku wg INCI: Canina Rosa (Rosehip) Seed Oil; Macadamia Ternifolia Seed Oil; Macelignan; Tocopherol
Postać olejku: płynny olejek o pomarańczowym kolorze i zapachu charakterystycznym dla oleju z róży piżmowej.
Waga (objętość): 50 gr (54 ml)

 Dla kogo:
  • dla wszystkich osób chcących powiększyć biust
Działanie i właściwości:
  • olejek przeznaczony jest do stosowania miejscowego na obszar ciała, który chcemy powiększyć, np. biust.
  • olejek powoduje przyrost tkanki tłuszczowej o max. 18%.
  • ujędrnia i poprawia elastyczność skóry.
Zastosowanie:
  • porcję olejku wmasuj delikatnymi ruchami półokrężnymi w skórę biustu. Nakładanie olejku można również wykorzystać do zrobienia masażu, zataczając wokół piersi ósemki aż do całkowitego jego wchłonięcia.
  • w celu osiągnięcia zadawalających rezultatów (powiększenie piersi o ok. 18%) olejek należy stosować 2 x dziennie przez okres min. 1 miesiąca.
  • olejek można również stosować na dłonie, pod oczy i na twarz w celu odbudowania tkanki tłuszczowej utraconej w wyniku starzenia skóry. (klik)

Zestaw składa się z dwóch części: butelki z olejkiem oraz mniejszej buteleczki z kompleksem voluplus. Należy zmieszać zawartość obu  i aplikować produkt na biust oraz inne miejsca, w których ubyło tkanki tłuszczowej (np. pod oczami), najlepiej dwa razy dziennie. Ja stosowałam kosmetyk raz dziennie, na wieczór, na skórę dekoltu i biustu.

Mazidło ma postać gęstego olejku o intensywnie żółtej barwie i zapachu kwaskowatej róży. Zostawia na skórze delikatny film, ale nie zauważyłam, aby brudził mi piżamę. Zapakowano go do butelki z ciemnego szkła z dozownikiem w postaci kroplomierza. Mi jedna taka butelka o pojemności 54 ml wystarczała na 5 miesięcy regularnych aplikacji.


Efekty przeszły  moje najśmielsze oczekiwania. Po kilku tygodniach biust zrobił się zdecydowanie jędrniejszy i się widocznie uniósł. A potem, z biegiem czasu, zrobił się pełniejszy, a po zużyciu jednego opakowania miałam wrażenie, że rzeczywiście nieco się powiększył. Teraz trzyma formę, a skóra jest nawilżona, jędrna, elastyczna i miła w dotyku. Nigdy nie miałam tak skutecznego (a przy tym naturalnego) kosmetyku do biustu i uważam, że to prawdziwy HIT, o którym warto głośno mówić.

25 komentarzy:

  1. Oj nie wierzę w takie cuda.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 10 miesiącach stosowania naprawdę widziałam u siebie takie rezultaty, a kosmetyk kupiłam sama i nikt o wyrażenie opinii mnie nie prosił :)

      Usuń
  2. Jestem kupiona na 100%. Wahania wagi sprawiły, że mój biust ucierpiał więc chętnie się skuszę na to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na razie mają brak w magazynie :( mam nadzieję, że chwilowy...

      Usuń
  3. Ujędrnić bym chciała, ale powiększyć broń Boże. Na stare lata doceniam mniejszy biust, przynajmniej nie miałabym problemu z niedopinającymi się guzikami :D Każdy biust jest piękny, najważniejsze że zdrowy ;) Olejek tak kusząco wygląda, że mimo wszystko kusi, ale u siebie wolałabym opcję zmniejszyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. idę go kupić!!!

    zapraszam również do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na tę chwilę mają brak w magazynie :( sama chciałam kupić :(

      Usuń
  5. Ja na biust nie stosuję niczego specjalnego. Najlepsze efekty jeżeli chodzi o stan mojego biustu mam po siłowni:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ćwiczę siłowo, ale niestety po ciąży, karmieniu i skończeniu trzydziestki to już nie wystarczało :/

      Usuń
  6. Super, że to taka perełka o dobrym składzie :) Ja się raczej nie skuszę, przynajmniej na razie - z powodu systematyczności :P Zwyczajnie nie chce mi się obecnie smarować dodatkowym mazidłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, mnie stan biustu zmusił do regularności ;) a teraz się boję, bo na razie produkt jest niedostępny i jestem zmuszona do przerwy w stosowaniu :/

      Usuń
  7. Aż trudno uwierzyć, chyba trzeba przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju, muszę go koniecznie wyprobować!
    ale stosuję już ten produkt do biustu, który od Ciebie dostałam i on też jest całkiem niezły. Na początku miałam problem ze systematycznością smarowania, ale wkońcu sobie nawet wyrobiłam,i zel fajnie napina mi skóre na dekoldzie i piersiach :)
    ale ten olejek koniecznie muszę wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek serdecznie polecam i cieszę się, że na Norel też warto zwrócić uwagę :)

      Usuń
  9. Przekonałaś mnie do zakupu! Na powiększeniu mi nie zależy, ale przy sporym rozmiarze, odpowiednia pielęgnacja to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, serio? No to po wypłacie kupuję! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już po pierwszym opakowaniu byłam zachwycona, teraz będę robić mix więc zobaczymy jak podziała;) Wolę takie naturalne składniki, niż inne balsamy do biustu w których składników aktywnych jest bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a konserwantów dużo. masz całkowitą rację :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...