czwartek, 15 czerwca 2017

Nails Inc, Elizabeth Bridge

Lakier był prezentem od Hexxany :*

Pojemność: 14 ml
Kolor: elegancki róż
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: gęstawa; lakier niestety smuży
Pędzelek: szeroki, ścięty na półokrągło
Krycie: ponieważ lakier smuży podczas aplikacji, nie obędzie się bez przynajmniej dwóch warstw
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Essie, good to go)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: na moich miękkich paznokciach czasem dwa, a czasem trzy dni




This nail varnish was a gift from a friend.

Volume: 14 ml
Colour: elegant pink
Finish: cream
Consistency: thickish
Brush: broad, rounded on the sides
Opacity: a two-coater
Drying time: not tested (I used Essie good to go quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 2-3 days on my soft, weak nails

44 komentarze:

  1. Ostatnio lubię takie odcienie, mam identyczną hybrydę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie bomba kolor! bardzo mi sie podoba i nosilabym z przyjemnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemny kolor, do pasteli idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te lakiery. Nie dosyć, że mają świetny pędzel :-) to jeszcze trzymają się u mnie 5-7 dni. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubię, aczkolwiek nigdy nie kupuję w cenie regularnej, bo niestety na mnie imponującej trwałości nie mają :/

      Usuń
  6. Taki spoko zwyklaczek. Chociaż myślę, że znalazłabyś taki kolor z innej firmy i prawdopodobnie byłby trwalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy trwalszy to nie wiem, ale fakt - ze znalezieniem odpowiednika kolorystycznego na pewno nie byłoby problemu :)

      Usuń
  7. ładny kolor, masz ten sam problem z paznokciami co ja, polecam herome extra strong. mam tą odżywkę już ok 1,5 roku i jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywki Herome zawierają formaldehyd, który wywołuje u mnie ból płytki i skóry pod paznokciami :(

      Usuń
  8. Rzadko noszę takie kolory. Mam jeden jaśniejszy z NCLA i niestety też smuży podczas aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, dokładnie taki róż jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek - myślę o takiej hybrydzie właśnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie kolory. Są naprawdę eleganckie i dodają uroku dłoniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny kolorek - niby róż,ale w takim stonowanym i eleganckim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny odcień :) ja mam ostatnio fazę na różowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najczęściej noszę na paznokciach czerwień, ale doceniam wszystkie kolory ;)

      Usuń
  14. O jeżu, czuję się w takich odcieniach bardzo, bardzo źle :( a przecież takie są letnie i dziewczęce! Hmm, w sumie to czułam się w nich bardzo, bardzo źle kilka lat temu, od tego czasu nie próbowałam, więc... może może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nie wiedziałam, że można źle czuć się w takim niecukierkowym, stonowanym różu :)

      Usuń
    2. tzn, trudno mi to sobie wyobrazić ;)

      Usuń
  15. Śliczny, taki mojowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek piękny i bardzo w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolorek, takich nudziaków nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemny kolor, ale nie lubię gęstej konsystencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor, lubię taki brudny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam więcej niż pewna, że ten odcień różu będzie Ci pasować :) Nie pomyliłam się! :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...