poniedziałek, 19 czerwca 2017

Mango, Lady Rebel Rock Deluxe EDT

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, pomelo
nuta serca: gardenia, tuberoza
nuta bazy: paczula, balsam peruwiański, skóra 


Perfumy Mango poznałam dawno, dawno temu, jeszcze na studiach. W moje ręce wpadła mała próbka zapachu, dzięki której stwierdziłam, że jest ładny. Potem zrobiłam research i zostałam przyjemnie zaskoczona ceną psikadła (ok. 120 zł za 100 ml). A potem, w gorszych finansowo czasach, zdecydowałam się na flaszkę...

... która, jak widać, ma młodzieżowo-rockową stylistykę.

Kompozycja jest bliskoskórna, nieskomplikowana i, wbrew nazwie, grzeczna. Na sobie przez większość czasu trwania zapachu (a z mojej skóry ulatnia się całkowicie po 3-4 godzinach) czuję głównie nuty kwiatowe - najbardziej ładną paczulę i trochę gardenię - podszytę skórą. Ukochanej bergamotki mój nos nie wychwyca.

Moim zdaniem jest to ładny, niezobowiązujący zapach na co dzień. Jest przyjemny i nikogo na pewno nie poddusi, bo trzyma się blisko skóry. Nie szokuje trwałością, ale to przecież wersja niskobudżetowa. Swoją flaszkę z przyjemnością zużyję do końca, choć powrotu nie przewiduję, bo już z Lady Rebel po prostu wyrosłam...

Znacie?

29 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go, ale to ulubiony zapach mojej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo perfumy. dla mnie to całkowita nowość. lubię zapachy kwiatowe, najbardziej mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale flakonik mi się nie podoba :) Nie jest to co prawda cecha, która wpłynie u mnie na zakup, gdyby zapach mi się podobał, ale jednak takie to troszkę zbyt młodzieżowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama zaliczałam siebie jeszcze do młodzieży, kiedy go kupiłam, h aha

      Usuń
  5. nie znam zapachu ale butelka bardzo mi sie podoba 🌝

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy flakonik, zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że bergamotki nie czuć. Miło, że w Mango można dostać sensowny zapach na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę aż tak dobrze tego zapachu, ale coś mi tam mgliście świta, że nie przekonał mnie w 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mało w nim drapieżności, żeby był "Twój" ;)

      Usuń
  10. Zaintrygowałaś mnie zapachem po opisie, bo sądząc po butelce wydawał mi się ciężki, wieczorowy, mocny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczka jest fajna, też spodziewałabym się po niej czegoś szalonego, więc kwiatowe nuty zaskakują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham perfumy, więc kto wie... z opisu fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę flakon, ale samego zapachu już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach nie umywa się do cudów, które stoją na Twojej półce :]

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...